geeek schreef:ha ha ik vind ze wel grappig vooral die met die zonnebril!!
hoe duur zijn ze?
Zie eerder dit topic!! Lees even terug!...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
geeek schreef:ha ha ik vind ze wel grappig vooral die met die zonnebril!!
hoe duur zijn ze?
skippy1 schreef:Okee...terug van stal...
Ik wil graag:
2x de sexy ogen in de maat arab,
1x de grote ogen in de maat arab en
1x de grote ogen in de maat horse
arab zal wel goed zijn toch voor painthorses van ongeveer 1.45 tot 1.55m?
en voila, weer een aantal bestellingen erbij!)Keevagirl schreef:Dabo, doe mij er nog eentje bij (had er al 1 besteld, ook met bril, maat paard). Totaal voor mij dus 2 x bril, maat paard.
Ha ha, volgens mij wordt je al helemaal gek van al die bestellingen, of niet ?
Zo lollig dat er zo leuk gereageerd word

Elfie schreef:Kan ik er ook nog eentje bestellen? Ik woon wel in België. Ik ben al een tijdje op zoek naar een vliegenmasker want mijn paard heeft nogal veel last van vliegen aan zijn ogen, en deze zijn wel heel leuk. Ik wil dan graag die met die bril in maat 'arab'.

chaai schreef:ehmmm ff denken.... JAAAH dacht ut wel!!TITEL= "is er vraag naar deze leuke vliegenmaksers...??"
hihi Dabo, is je vraag al beantwoord
Citaat:
Voor een maat PAARD met een BRIL:
Fjordiegirl
Tralala
xena
JazzOrlando
Samantha5
Chaai
Haffie_Lady
Jasmijn
marjonrebel
haffiesbedum
Keevagirl (2x)
Nextdomino
sher
Firegurl
pommiegirl
punky
Tooske
BiancUgo
claudia23
Essie
Quellian
sanne222
Mary2
Voor een maat PAARD met 'grote ogen':
Titsia
Samsam
skippy1
Tancreda4
Voor een maat ARAB met 'grote ogen':
Memuska
Lintjuuuh
skippy1
Voor een maat ARAB met een BRIL:
sher
miisshOrse
Black_White
natasja91
laura2span (2x)
geeek
Elfie
Voor een maat ARAB met 'sexy'ogen:
Quellian
haffiesbedum
skippy1 (2x)
Als deze lijst niet klopt... pliezzzz corrigeer me!!!
Ik laat dus dit topic lopen
tot/met vanavond, en dan ga ik morgenochtend de bestelling plaatsen. Dus jullie hebben alleen VANDAAG nog de tijd om er over na te denken of je zo'n geinig masker voor je paard wilt hebben, of niet!!
Voor de mensen die in dit topic 'vallen' zonder alles gelezen te hebben:
Ik ga een partij van die leuke vliegenmaskers bestellen in Amerika. Ik heb er al 10 besteld, en die ben ik allemaal al kwijt. De volgende order die ik plaats zal ik maandag-morgen 23mei doen, en hangt af van jullie bestelling. Die kun je hier in het topic plaatsen. Ik check regelmatig of er updates zijn, en dan pas ik bovenstaande lijst weer aan.
Maandag ochtend ga ik ze dan bestellen. Beslis dus SNEL!! Vanavond om 12 uur sluit ik mijn lijst af.. wie er dan nog besteld.. heeft pech!!!!
WAT kun je bestellen?
3 verschillende maskers, 'sexy' 'grote ogen', en 'bril'.
MAAT: Paard of 'Arab' (zal tussen pony en cob inzitten.. denk ik)
Kosten: $20 per stuk,(DOLLAR dus) EXCL verz.kosten (Amerika-Nederland-jouwhuis)
Vertaald naar euro's is dit ongeveer 20, a 21 EURO incl.verzendkosten!(naar Belgie iets duurder)
Keevagirl schreef:Dabo, je hebt voor mij op deze laatste lijst nog maar 1 x bril maat paard staan, dit moeten er dus 2 worden !!
Groetjes !

Zo gaaf! Mits het niet teduur wordt natuurlijk
vooral die met dat zonnebrilletje hahaha ik lig er echt dubbel om
Maar mocht het niet uit komen ofzo, mag je ook wel bril noteren. Tancreda4 schreef:Woei, ik neem de gok ook maar denk ik...
**Graag een "Grote ogen", maatje paard
Oh, zit nog een klein beetje te twijfelen tussen bril of deze... Nou ga maar voor dezeMaar mocht het niet uit komen ofzo, mag je ook wel bril noteren.
thnxx
graag (brilletje dus he
) whoopylover schreef:Ik wil er ook graag eentje (als de lijst nog open is)
graag (brilletje dus he
)
Je staat genoteerd!lieferdje schreef:ken je mij daarover even pben?
Citaat:
Voor een maat PAARD met een BRIL:
Fjordiegirl
Tralala
xena
JazzOrlando
Samantha5
Chaai
Haffie_Lady
Jasmijn
marjonrebel
haffiesbedum
Keevagirl (2x)
Nextdomino
sher
Firegurl
pommiegirl
punky
Tooske
BiancUgo
claudia23
Essie
Quellian
sanne222
Mary2
geeek
whoopylover
Voor een maat PAARD met 'grote ogen':
Titsia
Samsam
skippy1
Tancreda4
Voor een maat ARAB met 'grote ogen':
Memuska
Lintjuuuh
skippy1
Voor een maat ARAB met een BRIL:
sher
miisshOrse
Black_White
natasja91
Elfie
Voor een maat ARAB met 'sexy'ogen:
Quellian
haffiesbedum
skippy1 (2x)
(totaal ..ik ben de tel kwijt!!)
Als deze lijst niet klopt... pliezzzz corrigeer me!!!
Ik laat dus dit topic lopen tot/met vanavond, en dan ga ik morgenochtend de bestelling plaatsen. Dus jullie hebben alleen VANDAAG nog de tijd om er over na te denken of je zo'n geinig masker voor je paard wilt hebben, of niet!!
Voor de mensen die in dit topic 'vallen' zonder alles gelezen te hebben:
Ik ga een partij van die leuke vliegenmaskers bestellen in Amerika. Ik heb er al 10 besteld, en die ben ik allemaal al kwijt. De volgende order die ik plaats zal ik maandag-morgen 23mei doen, en hangt af van jullie bestelling. Die kun je hier in het topic plaatsen. Ik check regelmatig of er updates zijn, en dan pas ik bovenstaande lijst weer aan.
Maandag ochtend ga ik ze dan bestellen.Beslis dus SNEL!! Vanavond om 12 uur sluit ik mijn lijst af.. wie er dan nog besteld.. heeft pech!!!!
WAT kun je bestellen?
3 verschillende maskers, 'sexy' 'grote ogen', en 'bril'.
MAAT: Paard of 'Arab' (zal tussen pony en cob inzitten.. denk ik)
Kosten: $20 per stuk,(DOLLAR dus) EXCL verz.kosten (Amerika-Nederland-jouwhuis)
Vertaald naar euro's is dit ongeveer 20, a 21 EURO incl.verzendkosten!(naar Belgie iets duurder)

blondytjuh schreef:jaaah! ik wil ook nog bestellen!
Die "bril"
en dan voor een haflinger dus ik denk paardenmaat...
kan dat nog? en hoe gata dat dan kwa aflevering en
betaling in zn werk??

blondytjuh schreef:Je bestelling staat genoteerd! thnxxjaaah! ik wil ook nog bestellen!
Die "bril"
en dan voor een haflinger dus ik denk paardenmaat...
kan dat nog? en hoe gata dat dan kwa aflevering en
betaling in zn werk??

_Romana_ schreef:Klopt Romana, jij staat in mijn eerste lijst, en jij krijgt het masker dus ook van de 1e bestelling die ik al gedaan hebWaarom sta ik er niet tussen( of is bovenstaande lijst een wachtlijst??)

claudia23 schreef:exactomundo!Wat ik ervan begrepen heb, wacht dabo eerst af, welk bedrag van haar rekening word afgeschreven i.v.m. de dollarkoers,zij dacht ongeveer 21 euro incl verzenden (correct me if i`m wrong:) )
Wanneer het pakket dan bij haar binnen is, stuurt ze ons bericht met haar rekening nr etc.. Wanneer het dan bij haar binnen is gaat ze het versturen, en kunne we ons kapot gaan lachen

Stacey schreef:Stel je voor dat de douane je vrachtje wel checkt. Waar we nu dan even niet vanuit gaan. Maar als ze dit wel doen, hoeveel zal er dan nog bijkomen??
Heb ook wel interesse in 1, misschien 2.

Dabo schreef:sjaaahh ik heb GEEN idee! Maar dan zien ik dan wel weer... is ook wel een beetje MIJN verantwoording. Maar ik moet natuurlijk niet voor honderden euro's het schip in gaan...
Positief denken maar![]()
ps.. mijn lijst sluit om 12 uur he... dus.. snel beslissen!
Maar daarom zit ik te twijfelen of het er 1 of 2 zal worden.
Stacey schreef:Ik zag op het plaatje dat je geen halster nodig hebt. Klopt dat?
Doe maar 1 met sexy ogen en 1 met bril. Maat paard.