Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vivanes schreef:Maar ChingYi, kan je ook nog normaal reageren of is dat teveel moeite?
ChingYi schreef:nee ehhummm daarom zei je alleen: ze vroeg er zelf om ik ben jou niet hoor. ik heb tenminste nog ogen
vivanes schreef:Maar ChingYi, kan je ook nog normaal reageren of is dat teveel moeite?
Pebblesje schreef:ChingYi schreef:nee ehhummm daarom zei je alleen: ze vroeg er zelf om ik ben jou niet hoor. ik heb tenminste nog ogen
WHAHAHA
ja daarom kan ik ook zo goed typen
Pattypaard schreef:(sry offtopic)
maar als iemand nog tips voor mij heeft ik hoor het graag![]()
viewtopic.php?f=8&t=392938
groetjes patty
ChingYi schreef:
er is ook NIKS mee te beginne srry pat![]()
![]()
en maar onderwerpen en maar onderwerpen
Alacairion schreef:vivanes schreef:@ Pebbelsje: Je bent goed op dreef he!!!!
Leuke reactie's
Ja ja ja ja pebblesje heeft wat innerlijke spanningen in zich die ze moet uiten.....
Pebblesje schreef:ChingYi schreef:
er is ook NIKS mee te beginne srry pat![]()
![]()
en maar onderwerpen en maar onderwerpen
met jou niet??? OVerbodige informatie...wisten we al
LilyLuna schreef:Stelletje theetantes

Alacairion schreef:
maarre..... als we welles-nietes gaan doen wil ik ook wel meedoen hoor, ben ik heel goed in....
ChingYi schreef:nee met jou

Sammiej schreef:Even tussendoor heh...
1; Nadat je je Ohh zo wilde hengst heb ingereden.
Wees beleefd en schrijf een stukje naar de Club Penny...
#Nu voel 'k me onwijs grappig, even lachen dus. Verder spoor ik
niet.#
2; Wil je echt dat op je topic serieus wordt geantwoord. Praat dan voltooid nederlands zodat iedereen je snapt. 13 jaar, wat wil je als doel vóór het paard? Dat je paard Grand Pix gaat lopen? Haal dan maar ervaren hulp erbij. Wil je dat je paard verpest word. Ga vooral zo door.
Oftewel meid. Doe het niet, je schiet hier niks mee op. Je zou toch niemand verwachten die nu serieus gaat lopen praten over jouw probleem met je inrijd hengst?
'k zelf ben 14 jaar en heb ook voldoende ervaring, maar denk je dat ik een hengst die zo wild is als jij omschrijft eventjes ga inrijden?
Begin voor je alleen al aan inrijden denkt met grondwerk en vertrouwingsoefeningen
#Dit voelt echt goed om zo aardig enzo te antwoorden#
Over theetantes...
Ik lust ook nog wel een bakje Senseo en een koekje enzo.
Heb hier ook nog wel wat lekkere dingen
Frida en Roos houden 't in v'daal.
LilyLuna en ik @ rhenen
ChingYi schreef:Wie zegt dat ik hem zelf ga inrijden??
Sammiej schreef:Even tussendoor heh...
1; Nadat je je Ohh zo wilde hengst heb ingereden.
Wees beleefd en schrijf een stukje naar de Club Penny...
#Nu voel 'k me onwijs grappig, even lachen dus. Verder spoor ik
niet.#
2; Wil je echt dat op je topic serieus wordt geantwoord. Praat dan voltooid nederlands zodat iedereen je snapt. 13 jaar, wat wil je als doel vóór het paard? Dat je paard Grand Pix gaat lopen? Haal dan maar ervaren hulp erbij. Wil je dat je paard verpest word. Ga vooral zo door.
Oftewel meid.
Doe het niet, je schiet hier niks mee op. Je zou toch niemand verwachten die nu serieus gaat lopen praten over jouw probleem met je inrijd hengst?
'k zelf ben 14 jaar en heb ook voldoende ervaring, maar denk je dat ik een hengst die zo wild is als jij omschrijft eventjes ga inrijden?
Begin voor je alleen al aan inrijden denkt met grondwerk en vertrouwingsoefeningen
#Dit voelt echt goed om zo aardig enzo te antwoorden#
Over theetantes...
Ik lust ook nog wel een bakje Senseo en een koekje enzo.
Heb hier ook nog wel wat lekkere dingen
Frida en Roos houden 't in v'daal.
LilyLuna en ik @ rhenen
we krijgen versterking 

ChingYi schreef:niet TE enthousiast a.u.b. want wie weet................................