Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
viola schreef:Maar als jij heel goed op je kop kan staan en je paard geleerd heeft wat hij dan precies moet doen is dat voor jou niet veel gevaarlijker als gewoon rijden voor een ander met een ander paard misschien is.
Ik kan bijna alles op de fiets zonder uit evenwicht te raken dus dat is voor mij minder snel gevaarlijk. Rijden daarintegen kan ik niet dus als ik op Eli de weg op zou gaan is voor mij pas gevaarlijk.
chiquee schreef:@ mariek nogwa: Wandelen met je paard, buitenrijden, springen, dressuren dan ook.
Ik werk voor een handelaar dus altijd andere paarden, als ik ze niet vertrouw ga ik ook echt niet fietsen, maar als het wel kan dan doe ik het ook, is gewoon leuk om te doen, en zeker net zo veilig als rijden en wandelen niet dusIk hoef ook nog niet kapot, maarja kan morgen ook net zo goed zijn dat siets me dr af bokt en dat ik aarig val, of dat ze me om ver wandelt

, als je toch bezig bent
SANEX schreef:
Bas is een hele echte nep-hengst! een of andere mafkees heeft zn ballen eraf gehaald dus een dekking zit er niet in
DunDijk schreef:SANEX schreef:
Bas is een hele echte nep-hengst! een of andere mafkees heeft zn ballen eraf gehaald dus een dekking zit er niet in
He jammer hij is zo leuk!!!
SANEX schreef:
I know, heb de eerste shetlandmerriehouder van het jaar ook alweer aan de deur gehad : "Of die bonte in het land een dekhengst is... "