Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik heb totaal geen ervaring met BMstables, maar van dit soort site's http://www.bmstables.com/ gaan mijn nekharen overeind staan.. Ik heb geen idee wie deze site heeft opgericht maar ik vind het echt zo ziek.
tinkerzzzz schreef:ik ben een tijd geleden bij bm stables geweest.
Ik vind het een nette stal,en ze hebben vaak leuke paarden!
Bij de fotos op de site staat vaak ook ofdat ze een stalgebrek oid hebben![]()
Er werd mij eerlijk gezegd welk paard voor mij geschikt was!!!!ik heb op een heel leuk paard gereden,maar ik vond het toen wat te groot voor mij.
Ik woon vlakbij bmstables,en heb meer goede dan slechte verhalen gehoord!!
en zoals eerder gezecht voor een super sportpaard moet je ergens anders zijnmaar voor een leuk recreatie paard,en een beetje wedstrijdjes,heb je daar genoeg leuke paarden voor een aantrekkelijke prijs!!
Ik ben weer op zoek naar een leuk paardje,en ga morgen waarschijnlijk bij bmstables kijken.
Elke handelaar heeft weleens paarden met gebreken,als jij het paard koopt en het gebrek niet ziet,wie zegt er dan dat die handelaar het gebrek heeft gezien?vaak staan de paarden maar een korte tijd bij de handelaar).Ik heb zelf ook een paard bijna gekocht bij een handelsstal(NIET BMSTABLES),maar ik was wel verstandig genoeg om het paard te laten keurenhij werd dus afgekeurd.
Ik denk dat bmstables de klanten probeert gelukkig te maken met een paard.maar zei kunnen ook weleens fout zittenik vind het in ieder geval heel goed wat ze doen,mij hebben ze goed geinformeerd over de paarden.
Ik raad bmstables ook aan voor mensen die een leuk paard zoeken in de goedkopere prijsklasse.
en die mensen die die site hebben gemaakt,ze konden toch ruilen tegen een ander paardik vind het wel flauw om zon site te maken,je bereikt er niets mee,bel dan gewoon naar bmstables en probeer het dan op te lossen.
zo even mij verhaal kwijt![]()
#Ymke# schreef:Ik heb totaal geen ervaring met BMstables, maar van dit soort site's http://www.bmstables.com/ gaan mijn nekharen overeind staan.. Ik heb geen idee wie deze site heeft opgericht maar ik vind het echt zo ziek. Vooral ook dezelfde link, alleen dan met .com erachter. Zo van, als iemand een typfoutje maakt, komt hij gelijk op die site.. Ik vind het echt kinderachtig om op deze manier iemand belachelijk te maken. Het komt een beetje over van"ik krijg m'n zin niet, dus jij krijgt de rest niet"..![]()
Cayenne schreef:echt zielig om zo'n site aan te maken. Trouwens het is gister aangemaakt, echt heel triest
Herkend niemand het paardje op de foto of de omgeving? dan ben je er snel achter }>
bol schreef:Ik zal niet zeggen dat ze niet vriendelijk is als persoon maar eerlijkheid kunt ze niet.
Natasha schreef:Le0nie schreef:Wat zijn BM stables?
We doen in bedden en matrassen.
Phynix schreef:De site is niet vandaag aangemaakt. Als je bij elke site de eigenschappen opvraagt staat er de datum van vandaag bij Aangemaakt Op en Gewijzigd Op.