Ik heb al een paar keer gezegd dat ik dit onderhand een broodje aap verhaal begon te vinden. NU weet ik t zeker, hahahahaha.
Het is ook wel heel erg als kindjes je pony's voeren en borstelen. Ik zou de politie er nog maar een keer bij halen hoor. En zeker Hart in Aktie inschakelen, kunnen we op tv zien hoe erg ze geborsteld en gevoerd worden,
Denk je nou echt dat twee kinderen van borstelen en voeren overstappen op stukken uit jouw pony's snijden, doe effe normaal zeg. Als je dat echt denkt, ben je zeker ziek.
Nee tuurlijk niet maar dat verklaart wel een hoop. Wij dachten dat het een meisje was die ze verwond had omdat we een haar elastiekje in de bak vonden en die kan dus net zo goed van 1 van hun zijn.
Dus we weten nu eigenlijk zeker dat we met twee verschillende mensen te maken hebben.
Ja ik was er zelf niet bij de verzorgsters kwamen gewoon even kijken bij de pony's en zagen toen die meiden. Maar als ik ze zie zal ik dat zeker doen want zomaar een pony op zijn hoofd slaan is natuurlijk ook niet normaal.
Ja dat snap ik van dat bellen maar zoals ik al zeiden ze dus tegen mij dat ze ze niet hadden dus ging ik er vanuit dat die idngen er niet zijn. Ze waren ook niet op nee die lampen waren er gewoon niet zeiden ze. Ja dan denk ik dat die neit bestaan of zo.
jeetje ik heb dit hele verhaal met open mond zitten lezen.. als dit bij mijn pony was gebeurd, had ik er echt allang alles aan gedaan om ze nog die week daar weg te hebben.. als ik merk dat eri emand bij mn verzorgponys is geweest zonder mijn weten, zit ik al op wacht om ze te betrappen..
We hebben al zo vaak op wacht gezeten. Omdat er soms zoveel tijd tussen zit heeft het gewoon geen zin. We gaan er nog steeds rond de tijd dat we denken dat het gebeurt er elke dag heen. We betrappen gewoon niemand.
Je zul niet de eerste zijn die denkt dat je pony's door geweld van buiten af gewond zijn geraakt en waar na een tijd bleek dat de pony's zichzelf in de wei hadden verwond. Heb je de Praxis al gebeld?
Als Praxis ze niet heeft raad ik je aan naar een beveiligingswinkel op zoek te gaan, die hebben dat soort dingen zeker. Die andere mensen wisten ook zeker dat het niet door het draad of iets anders kwam, maar dat bleek toch het geval. Succes!