Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Javayo schreef:Ik heb het onderschrift ‘wie wil er mee op een trektocht naar Frankrijk in 2007’ wel regelmatig voorbij zien komen, maar verder nooit serieus verder geïnformeerd. Toen deze topic gestart werd, had ik namelijk nog geen paard. Inmiddels heb ik een 3,5 jarige ruin die nu enkele maanden onder het zadel is.
Nu zie ik deze topic weer voorbij komen… Kan iemand misschien een korte samenvatting geven van wat nu precies jullie plan is? Mag ook via de pb.
Het maken van een trektocht in / naar Frankrijk staat al geruime tijd heel hoog op mijn verlanglijstje! In mijn omgeving zie ik weinig mensen die ik hiervoor warm zou kunnen krijgen… dus is mijn vraag: kan ik mij nog aansluiten bij jullie initiatief?
In 2007 is mijn paard 5, dus waarschijnlijk tegen die tijd wel tot zo’n inspanning in staat. Ik ben zelf een enthousiast buitenrijder en maak graag lange tochten. Mijn paard is nu al een stoere bink buiten die al verkeersmak is en overal lekker nuchter tegenaan kijkt; dus zeer geschikt voor zo’n avontuur! Verder praat ik vloeiend Frans: on ne sait jamais dans quelle situation ça pourrait être utile! Ok wellicht moet ik het niet van mijn grammatica hebben, maar als Nederlandse Française red ik het prima in mijn moederland
Ik las wat over een proeftocht in Nederland? Ik wil best eens op 'proef' mee.

Blossomm schreef:Het origineel komt van mij af,maar aangezien mijn paard nu pas 2.5 is gaat het volgend jaar nog zeker niet lukken. Ik wil het over een jaar of drie/4 doen.
Zelf ben ik dan 25. Op dat moment ben ik fysiotherapeut dus een massage zou dan lekker bij de hand zijn.