Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jurga schreef:Ik vind het om eerlijk te zijn grote onzin, die identificatieplicht! Ik heb alleen mijn ID bij me als ik mijn tas bij me heb (incl. portemonnee). Of als ik naar dorp ga en portemonnee nodig heb. Ik ga echt die ID niet steeds uit mijn portemonnee halen, dan raak ik hem steeds kwijt.
Nou even en iedereen moet gechipt worden
eefjuh112 schreef:Nee, ik stop die kaart gewoon in mijn portemonnee. Je kan die kaart toch niet overal mee naartoe nemen.. Waar moet je dat ding laten
Meestal heb ik al sik uit ga een sleutel en wat los geld in mijn zak en meer niet...Kusia schreef:Omdat je sinds 1 januari 2005 verplicht bent om je te identificeren, ben ik benieuwd of jullie nu ook je ID mee op het paard nemen tijdens een buitenrit.
Ik woon nog net in Belgie, maar als ik in het bos ga rijden ben ik de ene 5minuten in Ned., de andere in Belgie, dan zou ik MIJN ID + die van de paarden steeds mee moeten nemen, echt niet !!.
Ze moeten me maar op m'n woord geloven dat ik geen Taliban-aanhanger ben
Paardennamen schreef:Mijn rijbewijs zit in mijn portemonnee en die heb ik vrijwel altijd bij me. Altijd al zo geweest, dus ik vind het geen ramp dat het nu verplicht is.
En tja... je kan toch met buitenrit 's zomers een bloesje of shirtje aan waar een zakje in/aan zit? Kan je mooi je pasje in stoppen
Mist schreef:Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om met ID te rijden, voor mij niet, voor de paarden nietIk woon nog net in Belgie, maar als ik in het bos ga rijden ben ik de ene 5minuten in Ned., de andere in Belgie, dan zou ik MIJN ID + die van de paarden steeds mee moeten nemen, echt niet !!.
Dat zie ik wel bij grenscontroles hier, alleen op de hoofdwegen, pff....ken 100den manieren om hier de grens over te gaanZe moeten me maar op m'n woord geloven dat ik geen Taliban-aanhanger ben