iritatie top 10 -)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:53

Is dat zo?
Kan ik me niet voorstellen

Dus ook huh? Lachen

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:47

Sjee.... wat is dit voor een topic dan... Verward Dát is pas iets om je aan te ergeren... Aan mensen die zich ergeren. Je hoeft je toch niet druk te maken om wat anderen doen of zeggen. (behalve als het tegen de regels in gaat)
Ik lees iets en als het me niet bevalt dan ga ik naar een ander topic

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 09:57

Ik irriteerde me aan eigenwijze mensen Haha! Haha! Haha!

IrriteerDE omdat ik ondertussen zover ben dat ik mijn visie op een bepaald iets geef, zo veel mogelijk onderbouwd......... en als men er niks mee wil doen, prima...........

Ik irriteer me op dit moment erg aan de jalouzie en afgunst van bokkers.....

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 10:24

joycje schreef:
waar ik me aan kan ergeren is:

- Sommigen hun conclusies al getrokken hebben en reageren voordat ze uberhaubt iets gelezen hebben.

- Dat mensen ongelooflijk hard en kort door de bocht kunnen reageren.

- Dat er sommige mensen compleet afgemaakt worden terwijl ze in hun ogen een hele normale vraag stellen.

- Dat sommige mensen al bij voorbaad worden afgekraakt omdat ze staan voor wat ze doen..

- Er weinig open gestaan wordt voor andere meningen...

Hier irriteer ik me ook aan,
en aan dat dikgedrukte het meeste Knipoog

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 13:27

waarom ik dit topic heb geopend staat ook in mijn eerste bericht.. Ala we ons aan elkaar storen. Kan je elkaar daarop aanspreken. Daarom lijkt het me handig als iedereen er gewoon uitgooit wat ie dwarszit..

Lachen

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 16:20

Mensen die helemaal niks over paarden posten, maar alleen maar foto's van zichzelf! Kijk eens hoe mooi ik ben! Jak! Het is hier wel een paardenforum...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 16:39

Mensen die met een schaduwaccount op zichzelf gaan reageren! Lijkt me niet de bedoeling van bokt.

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 23:39

haha... Tja dat is beetje vervelend.. Ik heb die misverstanden ook wel eens gehad.. maar het probleem is.. Mijn papa, mama en zusje die ook willen bokken en dus ook hetzelfde IP adres hebben... Dus beetje lastig dan he... We hebben een boktfamilie Lachen

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:13

Ik denk niet dat ik aan de 10 kom hoor, het valt allemaal best mee.
Maar
1. Slechte foto's. (Kijk, die roze pixel is mijn nieuwe halster. En die bruine vlek is als ie heeeeeel mooi galoppeerd. Maar ja, dat zie je niet...)
2. Dezelfde opmerking 25 keer herhaald in 1 topic
3. Berichten zonder hoofdletters, punten, alinea's etc. Kortom, mensen die alles maar doortypen en volstrekt niet proberen er iets leesbaars van te maken. (Dyslexie is hiervoor geen excuus vind ik.)
MSN-taal vind ik niet per se een irritatie, het is makkelijk herkenbaar en daarom snel overgeslagen. Ik heb niet de indruk dat ik ook maar 1 interessant bericht gemist heb daardoor. Integendeel.
4. De naïviteit/heiligheid van sommigen. Die schijnen robotpaarden te hebben die altijd perfect reageren op de minste hulpen, zijn nooit dwars of Oostindisch doof, en komen nooit in situaties waarin je buiten het boekje moet optreden.
5. Persoonlijke vetes
6. Men staat zo snel klaar met een (negatief) oordeel, vooral over hoe anderen rijden, verzorgen etc.
7. Minachting voor manegepaarden en manegeruiters.

Zo, da's wel genoeg denk ik?

Er valt overigens prima mee te leven... alles wat ik irritant vind sla ik zo snel mogelijk over.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:52

En nog vergeten, opmaak van berichten...

bijvoorbeeld als mensen steeds
na een paar woorden op enter
drukken en je dus dit krijgt.

of als er na iedere regel een witregel volgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:55

Citaat:
4. De naïviteit/heiligheid van sommigen. Die schijnen robotpaarden te hebben die altijd perfect reageren op de minste hulpen, zijn nooit dwars of Oostindisch doof, en komen nooit in situaties waarin je buiten het boekje moet optreden.

6. Men staat zo snel klaar met een (negatief) oordeel, vooral over hoe anderen rijden, verzorgen etc.

Staan deze 2 niet helemaal tegenover elkaar?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 14:11

Eh, volgens mij staan ze helemaal los. Wat bedoel je precies? Misschien dat ik het dan wat duidelijker kan maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 14:29

4 zegt, dat je je ergert aan mensen waar de paarden zogenaamd altijd luisteren en niks verkeerd doen, terwijl je dat niet gelooft

6 zegt dat mensen snel een oordeel over een ander klaar hebben over het rijden.

Je oordeelt nu toch ook over de paarden van mensen uit nummer 4
Jij kan ook niet weten hoe het echt zit. Lachen

Snap je wat ik bedoel?

En het niet persoonlijk hoor, maar die 2 punten vielen me zo gewoon op Lachen

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 14:47

Ik zit vanaf oktober 2001 op bokt en er is zo veel veranderd vaak in negatieve zin.
Trouwens dit acount is niet van 2001 maar acount Vasco voor degene die het niet geloven (wat ook gauw zo is)

1. Mensen die meteen hard iemand afkraken zonder gewoon normaal tips te geven. (Als je naar topics van 2001 kijkt was het allemaal met rustige tips)

2. De bepaalde populaire personen die er rond lopen en die altijd geweldig zijn en nooit wat fout doen en waar alles van "gejat" word.

3. Als er 10 keer word gezegd door een mod of gewoon door een verstandig iemand reageer normaal op elkaar en anders via pb en dan toch nog dat mensen het blijven herhalen in topic.

4. Dat meningen van nieuwe mensen minder gewardeerd worden dan bekende bokkers en die sneller de grond ingetrapt worden.

5. De eeuwige discussies over doe je cap op (dat moet iedereen voor zich weten)

6. De eeuwige discussies je rijd toch niet op een shetlander!

7. Msn/breezertaal

8. Mensen met vaak eigen paard die manegeruiters te min vinden

9. Mensen die dingen verzinnen zonder dat ze er zijn

10. Mensen met schaduwaccounts (op de anoniemblijvers na)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:01

Ah zo. Ik snap wat je bedoelt ja. Maar dat was niet wat ik wilde zeggen.
Ik oordeel op zich niet over het rijden van die mensen, althans, dat is niet mijn bedoeling. En het is ook niet dat ik niet geloof dat hun paarden altijd perfect luisteren - dat kan ik niet beoordelen. Wat mij stoort zijn de naive adviezen. "Als jij het goed doet doet je paard alles altijd goed." Dat is wat ik niet geloof. Ze ontkennen 'stap 3' uit de 'GenK'-methode - maakt niet uit hoe je het doet als het maar gebeurt. (Die methode is vast niet alleen van GenK Lachen ) Ze wekken de indruk dat na stap 2 (rijtechnisch eisen) het probleem altijd opgelost is.

Zo duidelijker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:17

Maar het advies schop hem op zijn flikker o.d., als je een persoon niet hebt zien rijden en dus niet weet waar het fout gaat, vind ook altijd zo'n raar advies Lachen
Ik wauwel dan ook altijd eerst de Rt theorie maar weer op.
(en verbaas dan nog vaak ook dat ze daar niet aan gedacht hadden)
Ik denk dat mensen dan wel vaker denken heb je haar weer Lachen

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 18:58

Het om het halfuur platvallen van Bokt Haha!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:49

Ik heb niet alles gelezen, topic was al zo lang Knipoog

Maar ik erger me wel het meeste aan de topics over bijrijdsters.. In 9 van de 10 topics worden bijrijders zo ontzettend over 1 kam gescheerd en naar beneden gehaald. Geen 1 is er dus goed..
Schijnbaar ben je dan alleen oke, als je een eigen paard heb..

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 14:02

Ik irriteer me aan de zoekfunctie van bokt Haha!
Als ik iets op zoek wat totaal niet met dit topic te maken heeft, krijg ik dit topic toch Verward Boos!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:15

Ik mis idd weleens wat meer openheid.
Sommige personen denken dat hun waarheid de enige waarheid is, terwijl er meerdere wegen naar rome zijn.
Het gezeik op foto's. Als het er niet perfect uit ziet is het niet goed, en lol met je knol telt niet meer.

En wat meer respect naar elkaar toe zou leuk zijn

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 10:19

Vind het de laatste tijd erg vervelend dat bokt er vaak uit ligt. En zooo gruwelijk langzaam is....

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 19:25

ik irriteer me steeds meer aan die *heilige* mensen.. ik word er helemaal kierewiet van,.
Zodra die in een topic opduiken en commentaar geven gaat iedereen met diegene mee (omdat die het wel zal weten als bijv. instructrice/instructeur/DA-a ?)
OF diegene blijft maar telkens hetzelfde antwoord geven, om zo haar/zijn *mening..* door te drukken, en O wee als je er een andere mensing over hebt, WANT zij hebben er voor geleerd dus het IS zo. Rolleyes

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 19:39

Waren er dan heiligen op Bokt??? Verward Noooit gemerkt Haha!
Erg jammer vindt ik dat steeds minder mensen hun mening op een 'normale' manier kunnen geven. Tegenwoordig wort iedereen zo afgezeken, en lijken eigen meningen de enige juiste. Tuurlijk is discussie ook leuk, mar er wordt al gauw zo'n 'jij-bent-dom-arm-paard-verhaal' Als je begrijpt wat ik bedoel... Scheve mond