Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjuimpje schreef:Dat weet ik wel zeker
Vroegah op de manege was ik ook de persoon die alles wel even zou rijden en ik reed daar ook de moeilijkste en vervelendste paarden.
Ik voelde mij de beste en kreeg de stinkmodderrigste bok weer fijn, alleen had ik toen wel een heel andere referentiekader. Daar wringt de schoen
!
. Ik ben niet zo'n held. Kieper er ook niet meteen af als hij wel wat raar doet, maar heb het liever niet.
)
raar he ! ).
.Bij een pony of klein paard doe ik dit dus wel.

ingeo schreef:vorig jaar om deze tijd was ik nog op zoek naar een nieuw paardje, en dat heeft een behoorlijke poos geduurd. ik heb toen heel wat vreemde paarden gereden, hoe moet je ook anders aan de weet komen of het wat wordt? maar naarmate ik er meer onder m'n kont had gehad, kreeg ik er minder zin in om er zomaar op te stappen - niet normaal wat mensen soms als leuke, 200% betrouwbare paardjes aanbieden!
...Supertje schreef:Echte rotbokken mogen ze van mij laten staan, en een paard wat graag op zijn achterste beentjes staan ook....
Verder stap ik er wel redelijk snel op, heb wel liever eerst iemand anders zien rijden.
Ik moet ook het idee hebben dat ik even leuk kan rijden, een paard wat me echt niks doet stap ik niet zomaar op.
'Vroegah' stapte ik wel overal op, ik ben niet zozeer banger geworden, wel voorzichtiger.
Toen ik met Jordy begon, was ik nog zo dat ik echt overal opstapte.. Nu denk ik eerst even na voor ik iets stoms doe..