Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
als je je paard of pony verkoopt om wat voor reden dan ook denk altijd: het is het beste voor hem.. dan voel je je beter..en ga niet aan de mooje momenten denke die je met hem had ofzow.maar denk altijd: het is zo het beste voor hem.. dan moet je weer huilen enz.
Moest er ooit een beter thuis voor hem komen, zou ik het overwegen...voor hem, maar ik zou het vreselijk vinden...
shana schreef:
ik heb nog nooit een paard verkocht omdat ik het gewoonweg niet over mijn hart krijg ! ik weet ook wel dat er nog mensen zijn die goed voor hun paarden zorgen maar eens ze verkocht zijn heb je er niets meer over te zeggen en het gebeurt meer dan 1 keer dat een paard verkocht wordt aan iemand die er goed voor ging zorgen en door bv een scheiding moet dan uiteindelijk toch het paard verkocht worden en je weet niet meer wat er met je paard gebeurt ! als ik ooit een paard zou moeten verkopen zou ik het paard verkopen met een contract , dat er goed voor gezorgd moet worden en als het paard verkocht wordt ik het terug koop !
Sjuimpje schreef:Dit soort topics zijn er vaker geweest en daarin heb ik wel mensen zien reageren met een grote mond, welke een jaar later toch genoodzaakt waren om een ander thuis voor hun beesten te vinden.
Ik heb geen moeite met verkopen,
ik ben niet de enige die goed voor zijn paardenbeesten kan zorgen.