Daphne18 schreef:Nog even een vraagje!
Ik mag misschien/waarschijnlijk een van mijn paardjes meenemen naar Dronten! Supergaaf natuurlijk, alleen nu moet ik dus wel een stal zien te regelen!
Wie o wie kan mij vertellen welke stallen je allemaal in en nabij dronten hebt? Veel weidegang? Stalgeld? Sfeer? Faciliteiten? Inclusief/exclusief voer/mesten?
Alvast bedankt!
Je kan natuurlijk altijd gezellig je paard op de paardenplaats zetten
Vind ik ook wel gezellig, met een medebokker 
Die stal is heel dicht bij school. Kwartiertje denk ik vanuit het dorp. Het stalgeld wordt tussen de 175 en 200 euro maar dat weet ik ook niet precies.
De sfeer zal er vast wel leuk zijn. Je zit daar met allemaal medestudenten. De tijd voor de vakantie dat de anderen er waren was het ook erg gezellig.
Er is een longeercirkel, een paddock, het zijn hele lichte luchtige stallen, en er is een buitenbak (30 x 60 ofzo) met eb en vloedbodem. Verder is het bos heeel erg dichtbij (aan de overkant van de weg).
Uitmesten moet je zelf doen en er komt waarschijnlijk weer een voerschema. Maar ik geloof dat daar nog wat onduidelijkheid over is. Als je daar wilt staan moet je contact opnemen met Michaela van Leeuwen denk ik van school.
Groetjes Anneminke