Management en Paardenhouderij Dronten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 18:35

miseryfox schreef:
tequila, ik durf echt geen afmetingen te zeggen.. ben zo slecht in schatten maar het zal rond de 14 m2 liggen denk ik.. maar pin me er niet op vast.

Dank je wel! Maakt ook niet uit hoor, ik zie het tijdens de KMC week denk ik wel.

Ik heb trouwens bij de blokker al een tooi en pijl en boog gekocht, ik ga dus als indiaan

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 19:17

Wow zo'n categorie A kamer is idd best heel groot! Superluxe iig, een eigen wc en douche! Dat heb ik thuis nog niet eens Knipoog

Ik ga trouwens als cowboy, ik heb een broertje van 6 dus die heeft een hele berg verkleedprut inclusief cowboydingen

Zit trouwens ook ernstig te overwegen om anders maar zondagavond te komen, anders moet ik maandagochtend over Zwolle (denk ik) en dan zal het daar wel flink vast staan... En om meteen de eerste dag te laat te komen vind ik ook weer zoiets Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 20:41

Je kan beter idd op tijd komen, en ook nog eens op tijd naar bed gaan Lachen Bovendien had ik toen als enige keer de luxe van een matras, de rest van de week moest ik op een luchtmat slapen Haha!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:20

Dan ben je heel gelukkig als je eens op een bed kan! Heb ik 1 nacht ofzo gehad, lekker man! Ik had ook 0,5 kg teveel brok mee, die dingen hebben me de hele week achtervolgd...haha

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:45

Daphne18 schreef:
Wow zo'n categorie A kamer is idd best heel groot! Superluxe iig, een eigen wc en douche! Dat heb ik thuis nog niet eens Knipoog

Wees gerust, ik ook niet! De kamer daar is zelfs groter dan die van mij thuis, dus ik ga erop vooruit Haha!

Ik moet nog eens kijken of onze luchtbedden niet lek zijn, dat slaapt zo vervelend... Scheve mond

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 08:05

Ach, in geval van nood kom je maar bij mij een luchtbedje ophalen Lachen
En waarschijnlijk worden er wel weer een aantal van jullie gekocht door bekenden van mij Haha!

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 09:25

Ohjee... Ik krijg al een idee van wat er gaat gebeuren... Haha!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:35

Ssssssjtttt.... het moet natuurlijk wel een verassing zijn!!

Ik zou gewoon zondag komen als ik jullie was... maandag is het
super chaotisch en druk want dan komen de meeste.
En zondagavond is het altijd gewoon gezellig wat drinken in de bar
het programma begint pas maandag dus je wordt niet extra in de zeik
gezet ofzo..

luchtbedden check is wel belangrijk (spreek echt uit ervaring en het ligt niet echt lekker de vloer van de campuskamers!!)

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 23:00

Ok dan... Misschien dan idd toch maar zondags komen!

iris_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:13

hey daphne heb jij toevallig contact gehad met ene Bart die naar de Stoas gaat? Dat is namelijk een hele goede vriend van mij das wel toevallig.

Hoeveel van die cowboy of indianespullen heb je eigenlijk nodig,strax loopt iedereen daar helemaal verkleed en kom ik heel zielig met 1 cowboyhoed aanzetten! staat ook zo stom...

iris_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:51

weet iemand trouwens of er een wasmachine op de campus is of is dit een hele rare vraag!!! Mijn moeder wou dit weten.. :S

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 15:33

Hé Iris, ik ben idd druk aan het mailen met Bart over alle kameradvertenties die op internet te vinden zijn Haha! Hij mailde al dat jullie elkaar goed kennen, maar wel supertoevallig dat wij elkaar dan ook weer 'tegenkomen' op bokt Haha!

Wat de cowboy-outfit betreft; ik neem denk ik een hoed, zo'n sjaaltje, een holster en een pistool mee. Dat lijkt me wel genoeg toch?

Of er een wasmachine is weet ik echt niet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 18:38

Als je op de campus zit, kan je idd gebruik maken van een wasmachine met muntjes geloof ik die je bij de receptie koopt.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:13

tequila schreef:
Ik heb trouwens bij de blokker al een tooi en pijl en boog gekocht, ik ga dus als indiaan

O, dan ga ik daar morgen ook nog even kijken denk ik Haha!

iris_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 12:42

anders neem ik mijn berg was mooi mee naar huis heeft mijn moeder ook nog wat te doen in het weekend.. Lachen

Ik kijk nog wel wat ik meeneem voor outfit

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 12:15

hee iris, de meeste mensen nemen de was mee naar huis want er is niet echt ruimte om je kleren te laten drogen, het kan wel op zich maar weinig doen het!

ik moet ook nog maar eens zien wat ik mee ga nemen voor verkleed spul heb nog niet echt een idee.. misschien even naar intertoys om voor die zooi te kijken!! (of mijn neefje heel lief aan kijken)

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 15:00

Nog even een vraagje!

Ik mag misschien/waarschijnlijk een van mijn paardjes meenemen naar Dronten! Supergaaf natuurlijk, alleen nu moet ik dus wel een stal zien te regelen!

Wie o wie kan mij vertellen welke stallen je allemaal in en nabij dronten hebt? Veel weidegang? Stalgeld? Sfeer? Faciliteiten? Inclusief/exclusief voer/mesten?

Alvast bedankt!

iris_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:33

het is alweer bijna maandag...ik hoop echt dat het een leuke week wordt en dat ik hopelijk mijn klasgenootjes snel leer kennen.Ik vraag me ook eigenlijk wel af of je als je een kamer hebt op de campus ze rekening houden met klassen of opelidingen dus of je bij klasgenoten op dezelfde gang zit zeg maar.... weet iemand dat???

Voor degene die zondagavond komen tot dan ik ben er dan ook

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:43

Ik ben afgelopen week al druk geweest met de voorbereidingen, ben wel heel moe maar het wordt gaaf... Wij (spreek ik even voor de hele kern + breed) hebben er gigantisch zin in!!!!
Ik moet nog wel even verkleedkleren halen, maar vandaag ben ik daar iets te brak voor!!!

Tot zondag!!!! (of maandag)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 19:28

Daphne18 schreef:
Wie o wie kan mij vertellen welke stallen je allemaal in en nabij dronten hebt? Veel weidegang? Stalgeld? Sfeer? Faciliteiten? Inclusief/exclusief voer/mesten?

Gebruik even de zoekfunctie, heb al een keer of wat daar over uitgelegd, en mijn mening over gegeven Lachen

*Edit* Hij doet het niet, heb een uitgebreider bericht later ook nog eens getypt, maar kan alleen deze beknopte vinden...
[VMR] Wie gaat volgend jaar naar Dronten???

Redgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:12

Daphne18 schreef:
Nog even een vraagje!

Ik mag misschien/waarschijnlijk een van mijn paardjes meenemen naar Dronten! Supergaaf natuurlijk, alleen nu moet ik dus wel een stal zien te regelen!

Alvast bedankt!

Je kan natuurlijk altijd gezellig je paard op de paardenplaats zetten Haha! Vind ik ook wel gezellig, met een medebokker Tong uitsteken
Die stal is heel dicht bij school. Kwartiertje denk ik vanuit het dorp. Het stalgeld wordt tussen de 175 en 200 euro maar dat weet ik ook niet precies.
De sfeer zal er vast wel leuk zijn. Je zit daar met allemaal medestudenten. De tijd voor de vakantie dat de anderen er waren was het ook erg gezellig.
Er is een longeercirkel, een paddock, het zijn hele lichte luchtige stallen, en er is een buitenbak (30 x 60 ofzo) met eb en vloedbodem. Verder is het bos heeel erg dichtbij (aan de overkant van de weg).
Uitmesten moet je zelf doen en er komt waarschijnlijk weer een voerschema. Maar ik geloof dat daar nog wat onduidelijkheid over is. Als je daar wilt staan moet je contact opnemen met Michaela van Leeuwen denk ik van school.

Groetjes Anneminke

Redgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:12

Ohja! Iedereen heeeel veel plezier bij de KMC!!!!

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 09:12

allemaal super veel plezier met KMC komende week!! geniet er van Haha!

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:39

En hoe is de introductieweek bevallen?

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:49

Goed, maar wel vermoeiend Bloos
Ik heb het erg naar mijn zin gehad, alleen de nachtelijke activiteiten waren iets minder en het weer werkte niet echt mee. Maar de sfeer was erg goed en ik ben er wel achter dat ze in Dronten weten wat feesten is Haha! Ik vond het over het algemeen een erg leuke week OK dan!
Alleen kan ik nu niet meer praten, ik heb geen stem meer over Scheve mond