Monster schreef:Vorig jaar zomer dat ik har ging verzorgen, heeft ze ook alleen gestaan, en ze was elke dag erg vrolijk, dus NIET ALLE pony`s en paarden WILLEn persee in een kudde.
Mijn pony leek ook altijd happy en vrolijk toen ze alleen stond. Aangezien ik toen niet beter wist.
Nu staat ze in de kudde, en ja, ze staat vaak alleen (zondert zichzelf af) maar ze vind het ook heerlijk om eens met het shetje van mijn stalhouder of jamaica te kroelen.
Ik heb haar absoluut zien veranderen (positief)
We hebben ze toen inderdaad maar op een wei met andere paarden gezet wat wel weer stalgeld kosten .Plus wij zitten met een heel grote tuin met veel onderhoud
.En dat was toen echt de bedoeling niet.Ik moet wel zeggen dat mijn pony groter was.Ik denk er ook wel eens over om inderdaad 2 minischetten in de tuin te zetten maar vrees voor die modder poel. En paardjes in de modder is ook weer zielig. 
) ze leek nog niet eens zo ongelukkig, maar ontwikkelde wel een stalondeugd (weven) waar ze nu nog steeds last van heeft in stress-situaties. ze kan absoluut niet meer alleen op stal staan, dan raakt ze een soort van in paniek.