paarden binnen zometeen met de storm?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:06

Ze hebben vandaag een 2,5 uur buiten gestaan.
Beauty van 30 had het echt wel koud, wilde eerste een deken opgooien, maar het geen onwijs plenzen, dus heb hem samen met Jistke (1 jaar) maar binnen gezet. Daar hebben ze alle 2 lekker liggen slapen (de luilakken hahah)

Het waait steeds harder hier, ga vanavond nog even langs om te kijken hoe alles gaat. Hoezo overbodig ongerust.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:15

Welke storm?? Hier waait het wel wat, maar storm! Nee dat kan ik t nog lang niet noemen!

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:16

hier begint het eeen heeeel miniscuul klein beetje te waaien, en soms valt er wat regen, gelukkig staan de paardjes nog buiten Tong uitsteken

dewy007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:17

mijn pard staat nu lekker in haar ! stal ...... ik vind het maar ge vaal liuk als je paard nu buiten staat .!!!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:18

De mijne staat op stal na een paar verdwaalde klappen onweer. Aangezien ze die nog meer voorspellen blijft ze de rest van de dag lekker in de box. Ze wou maar wat graag naar binnen.

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:20

dewy007 schreef:
mijn pard staat nu lekker in haar ! stal ...... ik vind het maar ge vaal liuk als je paard nu buiten staat .!!!

hoe weet je dat nou Verward het is hier prima weer en het dak van de stal kan net zo goed instorten! Ze zijn niet van suiker hoor

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:27

ik ben net even weze checken op de wei, Morrie was niet eens echt nat, ze liepen een beetje rond te dollen met z'n allen en vonden het wel geschikt zo te zien. Haha!
Koud had ie het iig niet

Ik heb hem liever in de wei dan op stal, het is niet koud buiten en in de wei vliegen de golfplaten niet in het rond.... Schijnheilig

drenthie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:29

hmmm, giet het van de regen, moet ik hem alsnog binnenhalen. gisteren zijn de meeste al binnengehaald en nu was mijn paard maar met 1 andere over. word ik gebeld dat ze die toch ook maar binnen wil hebben. lekker een half uurtje in de regen wandelen naar stal.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:38

Ik heb mijn paarden (3) overdag wel buiten gehad met de regen en het onweer. Maar aan het eind van de middag heb ik ze naar binnen gedaan omdat er erg veel bomen rond de wei staan. Dat wordt me iets te gevaarlijk.
Hopelijk valt het allemaal mee met de storm!

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:03

en een paard in het wild gaat ook toch niet op stal

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:06

die van ons kunnen kiezen, en alleen sylke stond binnen (ze houdt niet van onweer en schiet bij een flits snel de stal in Verward)

hier waarde het vanmiddag echt eng hard, maar toen stonde ze gewoon buiten (alleen syl dan) nu gaat het wel weer.
ze mogen dus zelf kiezen, net als altijd.
(ze hebben genoeg ruimte om weg te rennen voor rond "vliegende" dingen.)

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:11

M'n drie bikkels kunnen kiezen,we hebben hier een soort inloopstal.
Mooi dat ze buiten staan Lachen
Kont in de regen en lekker door eten.
Al waait (stormt?) het hier nog steeds niet Haha! Staan lekker buiten dus!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:15

jantine ik gooi jessie haar regendek om geef ze lekker veel hooi
en laat ze buiten staan
(kijk natuurlijk eerst wel even hoe ze er bij staan Haha! )
je hoort het wel van me als ik terug ben van stal

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:16

nou hier is het dus echt wel pokkeweer Boos! regen en heeele harde wind.
we hebben alle paarden naar binnen gehaald, Evita gaat maar lekker een nachtje op stal Lachen

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:25

De kust en Zuid Holland zijn als eerste aan de buurt Scheve mond
Ik word iig helemaal gek van die wind,m'n deur waait continu open en dan dat oorverdovende gejank van die wind dat door elk gaatje naar binnen probeert te komen.......

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:28

JewelFamke schreef:
M'n drie bikkels kunnen kiezen,we hebben hier een soort inloopstal.
Mooi dat ze buiten staan Lachen
Kont in de regen en lekker door eten.
Al waait (stormt?) het hier nog steeds niet Haha! Staan lekker buiten dus!

Komt wel Haha! Het waait eerst over Zuid holland en trekt dan naar 't noordoosten Tong uitsteken

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:45

Die van mij staat al de hele dag met de storm buiten Haha!
Sommigen verklaren me voor gek: ''Je zet een ARABIER toch niet buiten met regen! Wat zielig!..''
Mwoh, ze is niet van suiker hoor en ze staat gezellig met de andere paarden in de wei Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:58

Amethyst schreef:
Die van mij staat al de hele dag met de storm buiten Haha!
Sommigen verklaren me voor gek: ''Je zet een ARABIER toch niet buiten met regen! Wat zielig!..''
Mwoh, ze is niet van suiker hoor en ze staat gezellig met de andere paarden in de wei Haha!

die van mij ook..en ze mag de avond nog door..hopen voor haar dat het morgen beter weer is want ze kan niet eens op stal.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 20:04

Van de week stond onze stoerste shet te trillen van de kou, aansteller! Alsof het op de shetlandeilanden boven schotland nooit regent, hahaha.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:05

Ik heb Miro om 15.30 uit het land gehaald en houd hem vannacht zowieso binnen Scheve mond Nog 3 andere mensen hadden hetzelfde id, als het morgen nog zulk ..... weer is dan blijft Miro op stal. Ik had nou niet het id dat ze het fijn vinden in de regen en die harde wind, ze stonden met z'n 8ten bij het hek met de kont in de wind en Miro had erg haast om naar stal te gaan dus ik denk dat ik er wel goed aan heb gedaan

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:18

ik twijfel nog. ze kunnen altijd kiezen waar ze staan en de deur naar buiten is altijd open, maar volgens mij staat de wind er nu pal op en lijkt me dat niet echt lekker. wat denken jullie? maar van de andere kant, dat hok is kei gammel en ik weet niet hoe lang ie nog lkeeft, dus ze blijven denk ik gewoon buiten.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:22

In het wild gaan ze toch ook niet opeens in een stalletje staan?? Ik zou mn paarden gewoon buiten houden, en Hof enzo staan ook allemaal nog buiten.

AnjaKos

Hier in Huizen gaat het al flink tekeer, hevige windstoten en het blijft maar regenen, regenen en nog eens REGENEN Ik ben in ieder geval Lachen dat mijn paard hier niet de hele nacht hoeft in te staan Bloos

Sily

Ben net wezen kijken en de paardjes stonden allemala met hun kont in de wind te grazen, Par kreeg binnen nog een hapje, maar wou zo snel mogelijk weer naar buiten.

nutiagek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:30

Op stal als het regent ofzo!
En ´s avonds ook trouwens verder lekekr buiten