Citaat:Misschien is hij wel (positief) veranderd, is hij rijk gworden, en heeft hij een hartkwaal, smurf
*haha* dream on, het blijft wel een man hoor....
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, het tweede probeersel-in-ontwikkeling ontvangen 
) en heb hem vanuit het postkantoor direct mee naar Rena genomen.

Citaat:Nou , heb het tweede dekje geprobeerd
De rugnaad is wel erg banketstaaf..die staat heel raar overeind , vooral aan de achterkant zit er een chronisch rare vouw in
Het model is helemaal niet onaardig , als dat de volgende keer weer lukt :![]()
Alleen moet dan dat doorstikken wat netter , een mooie gelijkmatige brede baan die de buitenrand helemaal volgt. Dan heb je een leuke ruimte voor borduring in die buitenste baan![]()
Ik heb het dekje er los onder gelegd : niks aan het zadel vastgemaakt
Toen ik erop zat viel me meteen op dat de schoft zo mooi uitkomt nu je het model wat meer "teruggesneden" hebt zeg maar , zoals ik wilde
Dit is erg netjes en een echt voordeel tov de Grandeur , erg fijn !!!!
Bij de Grandeur gaan Rena haar manen er elke keer strak onder zitten en is het een beetje gissen waar die schoft zit , deze van jou is echt ERG mooi qua model !Geen overtollig dekje daar aan de voorkant.
Die houden we erin hoor , het model klopt nog precies ook zo op de gok , best knap van je eigenlijk , hihihi.
Rena was lekker dribbelig , vaak in haar *klippetie-klippetie* en *takketakketakketak* vage Tölt-telgang-gangetje , een paar keer een paar rare zijsprongen of wegvlucht-schrik galopsprongen vanwege geestelijk zieke hondenNog een keer een draai waar je U tegen zegt.... flinke schuiftest dus al met al.
Dekje lag bij terugkomst nog net zo netjes onder het zadel als voordat ik erop stapte
Dat is dus wel SU-PER !!!!
De inlages passen er ook goed in alhoewel het wel tobben is met dat fleece hoor...doe mij dat molton maar
Hier 2 foto's , op de eerste zie je duidelijk hoe raar die achterkant ligt...
geeft wel een duidelijke blik op de inlages trouwens
De tweede , van de zijkant , VOOR het rijden maar had net zo goed van erna kunnen zijn want hij lag nog PRECIES hetzelfde
Okee , de afwerking deugt niet , de doorgestikte banen zijn niet mooi gelijkmatig , de kleur is saai, de vorige vulling was beter , vorige onderzijde viel ook meer in de smaak , de lusjes zijn nog steeds te lang....
maar ook dit is toch zeker geen verkeerd dekje hoor , ik blijf er voorlopig met plezier op rondhobbelen dit eenmalige brouwsel-om-eens-te-proberen , want eigenlijk is hij toch wel heel erg fijn qua model enzo
Ik zie het echt zitten met je dekjes Tanja
Hoop dat de volgende HET ultieme dekje wordt waarover je zelf ook enthousiast bent
Groetjes Bianca.
Hoe komt het toch dat ik een dekje niet eens naar je toe wil sturen, het dan toch maar doe, en jij bent er dan helemaal over te spreken
Ik ben zeker een perfectionist of zo
)

Citaat:test hem maar eens op een lange rit op een warme dag
en mijn armpjes zijn te kort....
Knalroze Japans satijn
) dat het zadel van nubuckleer gemaakt is en je daar beter niet zomaar leerolie op gooit...
Ben er zelf wel blij mee in elk geval! 
) maar vraag dan wel goed naar een spray die niet afgeeft aan je broekkie 
Blijk ik hem zelfs amper te moeten onderhouden zeg, daar ben ik toch al niet zo'n kei in
dus kan niet beter!