Wát is er zo bijzonder aan de Ankypads????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:14

JazzOrlando schreef:
De Anky dekjes zijn gewoon toegestaan op wedstrijden!! Anky rijdt op wedstrijden met het schabrak met geborduurd sponsor logo. Normaal gesproken rijdt ze clinics en thuis wel met de pads!!

En in december op JIM reed ze bij het losrijden ook met zo'n pad eronder.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:15

anky rijdt inderdaad thuis zelf wel met de pads, voordat deze pads bestonden van haar eigen lijn reed ze ook al met pads, vandaar dat ze deze pads in haar lijn heeft ongenomen

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:50

Monday schreef:
:j En in december op JIM reed ze bij het losrijden ook met zo'n pad eronder.

Op Jumping Amsterdam reed ze er ook mee!!!

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:12

Ik moet die dingen ook niet..
1: er staat een anky logo op.. Wie wil er nou met 'anky' op zijn dekje ronddingesen, ik rijd wel eens met een bit-dekje en nu denkt iedereen dat m'n knol 'bit' heet.. Daar kan ik dan nog wel mee leven, maar als ze d'r Anky gaan noemen springt ze waarschijnlijk voor de trein. Clown
2: Ik vind ze op zich wel een beeetje erg duur, als ze nou echt heel geweldig waren.. Maar nee, voor zo'n kansloos iets betaal ik niet zoveel. Schijnheilig
3: Voor onder m'n zadel wordt het waarschijnlijk niets.. Misschien als het heel koud is. Verward Trix verzuipt waarschijnlijk in die dingen, kan het natuurlijk als deken gebruiken. Cool Een pony van 1.36 vind je niet meer terug als je zo'n ding erop legt..
4: Ze zijn wel heel erg dik, ik denk niet dat mijn peerd dat zo leuk vindt.. Clown (ik ook niet Schijnheilig )

Ik ben er dus niet zo gek van.. Rolleyes

Kippigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:12

Ik vind ze wel mooi

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:37

Citaat:
Op Jumping Amsterdam reed ze er ook mee!!!

zou gek zijn als ze dat niet deed. Ze moet wel d'r eigen spullen promoten. Maar, het zijn pads van uitstekende kwaliteit. Blijft goed liggen en is goed wasbaar.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:20

Lepeltje schreef:
Ik moet die dingen ook niet..
1: er staat een anky logo op.. Wie wil er nou met 'anky' op zijn dekje ronddingesen, ik rijd wel eens met een bit-dekje en nu denkt iedereen dat m'n knol 'bit' heet.. Daar kan ik dan nog wel mee leven, maar als ze d'r Anky gaan noemen springt ze waarschijnlijk voor de trein. Clown
2: Ik vind ze op zich wel een beeetje erg duur, als ze nou echt heel geweldig waren.. Maar nee, voor zo'n kansloos iets betaal ik niet zoveel. Schijnheilig
3: Voor onder m'n zadel wordt het waarschijnlijk niets.. Misschien als het heel koud is. Verward Trix verzuipt waarschijnlijk in die dingen, kan het natuurlijk als deken gebruiken. Cool Een pony van 1.36 vind je niet meer terug als je zo'n ding erop legt..
4: Ze zijn wel heel erg dik, ik denk niet dat mijn peerd dat zo leuk vindt.. Clown (ik ook niet Schijnheilig )

Ik ben er dus niet zo gek van.. Rolleyes

Kijk, dit bedoel ik nu dus met overdreven negatief Rolleyes,...

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:24

Idd, heb je er wel eens mee gereden dan , lepeltje?

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:27

mmm ben er niet weg van.
Lees: ze zijn zo duur dat ik ze niet kan kopen, dus roep ik hard dat ik ze niet mooi vind, voelt minder erg Bloos Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:31

Nee dank je, ik ben niet zo enthousiast over de Anky paaaaaaadz (Kanis & Gunnik). Er is 1 kleur die ik wel mooi vind, maar ik vind ze toch ietsjes te dik en het materiaal niet echt overtuigend zeg maar.
Paard van een vriendin krijgt er bulten en plekken van, dat is ook heel vervelend. Nooit ergens last van, alleen bij de Anky pad.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:20

tja dat kan natuurlijk altijd,lovely,

mare waarom doen sommige mensen zo anti anky, misschien heb ik iets gemist maar het blijft toch iemand waar we wel wat respect voor zouden mogen hebben, het is mijn vriendin ook niet maar wat ze klaar speelt vind ik wel knap ik denk dat wij hier alle haar dat niet na doen. (op het moment in ieder geval niet) dus dat je paard voor de trein springt omdat ie het logo anky draagt lijkt me nog al overdreven.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:28

Lovely schreef:
Nee dank je, ik ben niet zo enthousiast over de Anky paaaaaaadz (Kanis & Gunnik). Er is 1 kleur die ik wel mooi vind, maar ik vind ze toch ietsjes te dik en het materiaal niet echt overtuigend zeg maar.
Paard van een vriendin krijgt er bulten en plekken van, dat is ook heel vervelend. Nooit ergens last van, alleen bij de Anky pad.

Haha, zo heeft mijn moeder het ook over de ankypads, aangezien ze helemaal gek van mij wordt, nu ik net mijn eerste heb aangeschaft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:10

Whahahaha, je moeder heeft in ieder geval wel humor *LOL*.

Als je de P weglaat, hou je Aaaaaaaaaaad over, rara wie?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:29

Zal je eerlijk bekennen: heb nu al een tijdje na zitten denken, maar kan er niet opkomen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:29

Hij heeft denk ik ook een Anky paaaad, onze Aaaaaad.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:51

Haha, ik weet um Haha!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:13

ach tis bij miet zozeer dat ik tegen Anky Pads heb, maar ik vind pads over het algeneem niet mooi, ik vind ze gewoon een beetje lomp...
En de prijs, tja voor een ander goed kwaliteits dekje betaal je ook best wel wat Haha!

roosbananas

Re: Wát is er zo bijzonder aan de Ankypads????

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 01:35

ik vind ze in iedere geval wel mooier dan die dekjes met overdreven motieven , zo dik vind ik ze ook niet en schuiven doen ze ook niet Haha!
+ ze drogen snel op , dus ' goed en bruikbaar ' dekje .
en ja dat logo .. tjah

Lielle

Re: Wát is er zo bijzonder aan de Ankypads????

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 07:58

heel oud topic dus op slot