JazzOrlando schreef:De Anky dekjes zijn gewoon toegestaan op wedstrijden!! Anky rijdt op wedstrijden met het schabrak met geborduurd sponsor logo. Normaal gesproken rijdt ze clinics en thuis wel met de pads!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lepeltje schreef:Ik moet die dingen ook niet..
1: er staat een anky logo op..Wie wil er nou met 'anky' op zijn dekje ronddingesen, ik rijd wel eens met een bit-dekje en nu denkt iedereen dat m'n knol 'bit' heet.. Daar kan ik dan nog wel mee leven, maar als ze d'r Anky gaan noemen springt ze waarschijnlijk voor de trein.
![]()
2: Ik vind ze op zich wel een beeetje erg duur, als ze nou echt heel geweldig waren.. Maar nee, voor zo'n kansloos iets betaal ik niet zoveel.![]()
3: Voor onder m'n zadel wordt het waarschijnlijk niets.. Misschien als het heel koud is.Trix verzuipt waarschijnlijk in die dingen, kan het natuurlijk als deken gebruiken.
Een pony van 1.36 vind je niet meer terug als je zo'n ding erop legt..
4: Ze zijn wel heel erg dik, ik denk niet dat mijn peerd dat zo leuk vindt..(ik ook niet
)
Ik ben er dus niet zo gek van..
Lovely schreef:Nee dank je, ik ben niet zo enthousiast over de Anky paaaaaaadz (Kanis & Gunnik). Er is 1 kleur die ik wel mooi vind, maar ik vind ze toch ietsjes te dik en het materiaal niet echt overtuigend zeg maar.
Paard van een vriendin krijgt er bulten en plekken van, dat is ook heel vervelend. Nooit ergens last van, alleen bij de Anky pad.