gedurende het lezen van je topic werd ik helemaal gek van die rij smileys in je onderschrift
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rockey"]
[quote="Lieke schreef:7 dagen per week in de bak oefenen een uur lang met een 4jarig paard lijkt me niet echt goed, maar aangezien je hebt proberen het hem te zeggen kun je er verder weinig aan doen.
Vergelijking: als jij 1 been van je paard afhakt en een ander hakt 4 benen van zn paard, maakt dat jou daad nog niet beter.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Lydiia"]
[quote="rockey"][quote="Lieke schreef:7 dagen per week in de bak oefenen een uur lang met een 4jarig paard lijkt me niet echt goed, maar aangezien je hebt proberen het hem te zeggen kun je er verder weinig aan doen.
Vergelijking: als jij 1 been van je paard afhakt en een ander hakt 4 benen van zn paard, maakt dat jou daad nog niet beter.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
rockey"]
[quote="griebels schreef:De basis is niet zo'n ramp, het zware schema wat jij hebt wel... Daar zit het verschil, je kunt geen appels met peren vergelijken
griebels"]
[quote="rockey"][quote="griebels schreef:De basis is niet zo'n ramp, het zware schema wat jij hebt wel... Daar zit het verschil, je kunt geen appels met peren vergelijken
rockey"]
[quote="identitytje schreef:mijn oordeel staat nog niet vast hoor. dit is pas de 1ste topic die ik van je lees.. maar waarom al zo vroeg je paard contra galop laten lopen. en waarom zo'n druk programma. mijn voorbeeld is wel overdreven rustig aan maar dat had ik al uitgelegd in een andere reactie.
maar heb nog steeds geen reactie op me vraag waarom staat zo'n jong paard alleen op een wei?