Overigens kom ik ook uit een behoorlijk rijke familie (adelijke familie zelfs
), maar als ik ooit zo'n houding had gehad, hadden ze me dat toch erg snel afgeleerd..... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kojack"]
[quote="iefke schreef:Wat kunnen sommige mensen toch onmogelijk ingewikkeld reageren. Als mensen in MIJN topic waarin ik een serieuze vraag stel zó zouden reageren, zou ik er expres op in gaan. En ik denk dat Maud dit ook doet.
Ze komt misschien arrogant over, ze is dit niet.
Ze heeft een superpaard onder haar kont en rijke ouders. So what? Mij lijkt 't eerder jaloezie als je op deze manier reageert.
Waar haal je ARROGANT vandaan dan? Alleen omdat haar ouders geld hebben?
iefke schreef:Wat kunnen sommige mensen toch onmogelijk ingewikkeld reageren. Als mensen in MIJN topic waarin ik een serieuze vraag stel zó zouden reageren, zou ik er expres op in gaan. En ik denk dat Maud dit ook doet.
Ze heeft een superpaard onder haar kont en rijke ouders. So what? Mij lijkt 't eerder jaloezie als je op deze manier reageert.

iefke"]
[quote="kojack"][quote="iefke schreef:Wat kunnen sommige mensen toch onmogelijk ingewikkeld reageren. Als mensen in MIJN topic waarin ik een serieuze vraag stel zó zouden reageren, zou ik er expres op in gaan. En ik denk dat Maud dit ook doet.
Want die zijn kewl!!! En tja, gewoon rustig doortrainen met je paardje, maar ga dan gewoon neit naast je schoenen lopen, want niemand vind het leuk om zoiets te horen! En verder tja, als je hetecht absoluut wil en echt dure paarden kan kopen, wie weet kom je er wel. iefke schreef:Waar haal je ARROGANT vandaan dan? Alleen omdat haar ouders geld hebben?
runningkawa schreef:of klink ik nu arrogant

!
rockey schreef:bang nooit, maar ik heb wel wat beters te doen dan met een paar boeren te praten... sorry maar tot dat niveau ga ik me echt niet verlagen..
en voor alle mensen die niet studeren) chickey"]
[quote="grandeur schreef:Wist je trouwens dat Coby v Baalen ook een boerderij heeft, staan ook heleboel koeien op stal!
Kun je die in ieder geval van je lijstje met potentiële-topruiters-die-jou-les-mogen-geven afstrepen! Tssssk, les van een boer![]()

Nou weer eentje minder om te bellen....hihi, want aan boeren doen we naturlijk niet
). maar over een alf jaar zit ik in de Z2 (wat is het hoogste??) en dan heb ik les van anky en dan word ik beter dan zij en kom ik samen met de TS in de olympische spelen 
Supertje schreef:Mensen die veel geld hebben, absoluut geen problemen mee, ik ben opgegroeid tussen mensen die vrijwel allemaal een flink bovenmodaal inkomen hebben.
Maar doen alsof je beter bent omdát je geld hebt... *kots*
grandeur"]
[quote="runningkawa schreef:of klink ik nu arrogant

!