Denk je dat bedrijven je hun huur en bijkomende kosten niet door berekenen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluisje88 schreef:Nou voor het terrein dat er toch al was (voor mij stond het leeg) hadden die mensen toch maar mooi 300,- extra boven op hun pensioen. En dat helemaal gratis. Lijkt me geen slechte deal.
Cioccolato schreef:Tuurlijk heb je die ook zonder pensionpaarden. Maar je koopt iets groots en hebt daar inkomen voor nodig. Niet genoeg uit werk? Dus je zoekt een bron extra; pension.
Denk je dat bedrijven je hun huur en bijkomende kosten niet door berekenen?
Wintu schreef:Maar heb je die kosten niet standaard voor een woning of je nu pensionpaarden hebt of niet.
Woz veranderd daar toch niet door.
Tenzij je een wasplaats hebt met warm water, waar gebruik je dan gas voor?
Phonix schreef:Ik heb net mijn paard verhuisd uit noord Holland, omdat ik daar geen goede stallen kon vinden.
Mij stalling was 465 voor volpension. Helaas stond hij vaak in de stront omdat ze maar één keer per week machinaal uitmesten en daarnaast alleen maar en paar keer week stro erbij gooeide. Kuil werd twee keer per dag gegeven, laatste beurt rond 3 uur. Rond 8 kg per dag. Dus te weinig. Op donderdag waneer er werd uitgemest werd er niet eerst kuil gegeven, dus dan stonden de paarden leeg van woensdag tot donderdag. Mestaal dus 21 uur zonder eten behalve stro.
Voor 7 dagen per week losgooien betaalde je 140 euro per maand. Dan kwam je paard 50 min buiten of 30 min molen.
Dus 605 euro voor iets dat in mijn ogen veel te slechte service is. Ik heb geen problemen om het te betalen, maar verwacht dan wel dat mijn paard niet in de bagger staat elke week, genoeg eten krijgt en ook meer dan 50 min buiten komt. Ik snap wel dat mensen dan zeuren….