Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SjonnieZ schreef:Ik denk dat mensen hier vooral onderschatten hoe groot een zandbak van 1,5 hectare is.High end, 620,- euro en Dan moet m’n paard 24/7 met 11-12 paarden in een zandbak van 1,5 hectare staan… nee dank je
DuoPenotti schreef:Ik besef me heel goed hoe groot een hectare is. Of 1,5.
En dat is absoluut niet klein.
Maar daar hoef ik ook geen 12 paarden op. Want dan word het naar verhouding wel klein.
Zoals ik eerder aangaf, de helft is mooi. En dan heb je het ook niet over jaarrond eten, want dat kan dan nog steeds niet, maar hoeft ook niet.
Eatshay schreef:Wie zijn 'wij'?
Als klant wil je weten of het toezicht professioneel is, en of eea een duurzame oplossing voor je is. Als klant wil je weten hoe jij straks modder voorkomt, en wie jouw paard meerdere keren per dag in de oogjes kijkt om te beoordelen of het goed met 'm gaat.
Hoe ga jij als 19-jarige straks 30 eigenaren en hun bijrijders managen? Dat is nl misschien nog wel je grootste uitdaging als stalhouderij.
Als ik als klant nl 620 euro per maand neer moet leggen, wil ik ook nergens last van hebben. Niet van iemands hond die voor die éne keer toch stiekem mee is, zeker niet van een loslopend en/of krijsend kind, en al helemaal niet van iemand die zich tegen mijn rijstijl/bit/slofteugel/sporen etcetera aan bemoeit. Ga jij mensen aanspreken en 'opvoeden'?
En al word jij zo ziek als een hond,geen haar op mijn hoofd die aan een keer helpen mesten denkt.
Heb je die dingen ook meegenomen in je bedrijfsplan?
DuoPenotti schreef:Ik besef me heel goed hoe groot een hectare is. Of 1,5.
En dat is absoluut niet klein.
Maar daar hoef ik ook geen 12 paarden op. Want dan word het naar verhouding wel klein.
Zoals ik eerder aangaf, de helft is mooi. En dan heb je het ook niet over jaarrond eten, want dat kan dan nog steeds niet, maar hoeft ook niet.
Eatshay schreef:Ik ben die klant niet, wat ik schrijf heb ik te horen gekregenen erger ook nog wel.
Ayasha schreef:Eatshay schreef:Ik ben die klant niet, wat ik schrijf heb ik te horen gekregenen erger ook nog wel.
Dat vloog er bij mij echt uit sorry.
Er is geniet genoeg geld op de wereld om een dergelijke klant de optie te geven een stalhouder zo te misbruiken.