Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
0000 schreef:Maar....dit gaat je helemaal geen extra inkomen opleveren, dit gaat je geld kosten...echt waar! Ik heb al ruim 12 jaar paarden aan huis, ik weet heel goed wat het kost en hier ga je echt niks aan overhouden.
0000 schreef:Maar....dit gaat je helemaal geen extra inkomen opleveren, dit gaat je geld kosten...echt waar! Ik heb al ruim 12 jaar paarden aan huis, ik weet heel goed wat het kost en hier ga je echt niks aan overhouden.
Sharmila schreef:0000 schreef:Maar....dit gaat je helemaal geen extra inkomen opleveren, dit gaat je geld kosten...echt waar! Ik heb al ruim 12 jaar paarden aan huis, ik weet heel goed wat het kost en hier ga je echt niks aan overhouden.
We gaan ook echt de prijs aanpassen. Sowieso is de situatie veranderd door bodembedekking. Als ze dan zegt ik doe het niet jammer. Dan richten we ons lekker 100% op de b&b en kopen we er een derde tinker bij in de toekomst.
Sharmila schreef:0000 schreef:Maar....dit gaat je helemaal geen extra inkomen opleveren, dit gaat je geld kosten...echt waar! Ik heb al ruim 12 jaar paarden aan huis, ik weet heel goed wat het kost en hier ga je echt niks aan overhouden.
We gaan ook echt de prijs aanpassen. Sowieso is de situatie veranderd door bodembedekking. Als ze dan zegt ik doe het niet jammer. Dan richten we ons lekker 100% op de b&b en kopen we er een derde tinker bij in de toekomst.
Sharmila schreef:- als ze toch een parasiet blijkt te zijn en afspraken niet nakomt heeft ze 1 maand opzegtermijn en mag ze naar een andere stal. Is ze na die maand niet weg. Veranderen we de toegangscode van de poort en is ze enkel nog welkom om de ponies op te halen. Heeft ze dit na een halfjaar nog niet gedaan en niet betaald zijn de ponies van ons. Dan zien we het onderhoud als onze betaling. Kwam mijn man mee die heeft autisme en is lekker realistisch.
Wat vinden jullie?
belle_boef schreef:Ik denk dat je jezelf in allerlei bochten aan het wringen bent om het toch door te laten gaan. Het klinkt alsof je er niet onderuit kan, durf of wil?
Iemand inhuren als ze te weinig komen en dat door berekenen? Het feit dat je er überhaupt over nadenkt vind ik al ver gezocht en denk je dat ze dat dan gaan betalen?
Je kan beter je focussen op je eigen herstel en zo snel en goed mogelijk voor je eigen beestje zorgen. Dan die B&B opzetten en daar je aandacht op richten.
Het klinkt alsof jullie nu ontzettend veel stress en financiële zorgen hebben. Dan maak je vaak onhandige korte termijn keuzes die je op de lange termijn minder opleveren dan nu even het laten zoals het is, herstellen, tijd uitzitten maar geen extra stress van een zanikende pensionklant en op de langere termijn focussen.
Echt richt je energie op je eigen huis en modder bij de paarden, die B&B, wat er daar moet gebeuren.
Eef_Bam schreef:Sharmila schreef:- als ze toch een parasiet blijkt te zijn en afspraken niet nakomt heeft ze 1 maand opzegtermijn en mag ze naar een andere stal. Is ze na die maand niet weg. Veranderen we de toegangscode van de poort en is ze enkel nog welkom om de ponies op te halen. Heeft ze dit na een halfjaar nog niet gedaan en niet betaald zijn de ponies van ons. Dan zien we het onderhoud als onze betaling. Kwam mijn man mee die heeft autisme en is lekker realistisch.
Wat vinden jullie?
Je eerste 3 punten zijn duidelijk en redelijk, ben wel benieuwd of de mensen hiermee akkoord gaan. Je laatste punt klinkt logisch, maar is juridisch niet houdbaar. Uiteindelijk heb je als het misloopt gewoon maanden kosten aan de paarden van een ander maar ben je nog geen eigenaar. Beter kan je zeggen dat je ze bij niet wegggaan de ponies buiten aan je hek bind en dat ze zelf maar regelen dat ze opgehaald worden. Maar goed dat is als het fout loopt, daar nu al mee gaan dreigen lijkt me wat overdreven.
Ik kreeg uit je eerdere berichten al de indruk dat je al toegezegd hebt en nu eigenlijk geen nee meer durft te zeggen. Je mag je gewoon bedenken , zo ook over de prijs. Denk dat de pensionklant to be het wel lekker makkelijk vind als jij al het werk uit handen kan nemen en ze alleen nog de kostprijs hoeft te betalen.. Ben heel benieuwd of ze nog zo enthousiast is nu je toch een realistische prijs wil vragen.