durven jullie nog op je paard na een harde val??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:40

Ik ben 1 keer van een paard gevallen met als gevolg een hersenschudding. En niet direct weer opgestapt omdat ik eerst bewusteloos was.
toen ik de eerste paar keren daarna weer op mijn eigen paard ben gestapt, heb ik niet echt lekker gezeten, terwijl ik hem toch voor 200% vertrouw. De klap is toch iets te groot geweest.
Ben er overigens weer helemaal overheen.

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:49

Ja ik ben 2x bewusteloos geweest en een keer mijn been verbrijzeld.. en toen ben ik na mijn herstel er weer gewoon opgestapt

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:58

ligt eraan hoe. Ik ben geen held en het wordt echt met de jaren minder Haha!. Dus ligt er helemaal aan *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:04

Tot nu toe nog wel...

Heb al een keer mijn arm gebroken doordat ik er af viel...

Ben ook met pony en al gevallen...maar rij haar nog steeds, zelfvertrouwen neemt wel wat af, maar ga wel door, totdat ik weer samen met haar alle moed heb teruggevonden..

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:23

Ben er wel eens afgeknald ja... Maar daarna gewoon weer erop, tenzij ik ergens last heb, maar anders gewoon opstappen.

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 15:54

Ik ben bij het inrijden van een paard er een keer giga hard afgeketst. 5 min weggeweest, koppijn en wist niet meer echt wat er gebeurt was, maar zag da paard door de bak rennen en ben eerst weer paar minuten gaan rijden. (ben overgens drna wel afgevoert na t ziekehuis, hersenschuddind :p)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 15:56

Ligt eraan hoe het gebeurd, doet hij het omdat hij me er echt af wil hebben dan gaat hij weg.. Is het omdat ik verkeerd zit, evenwicht verlies of hij ergens echt van schrikt dan kan ik het hem niet kwalijk nemen..

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:14

Laats nog met zadelmak maken. Er gebeurde een stom ongelukje buiten waardoor het beestje waar ik op zat schrok. Met als gevolg een stevige rodeo. Net toen ik dacht van.. he.. ik zit nog steeds.. zag ik mijn telefoon door de lucht heenvliegen (dat ding vliegt altijd uit mijn zak als zulke dingen gebeuren haha). En toen ik dacht..oliebol mijn telefoon, ging ik erachteraan.. haha, eigen schuld. Op de een of andere manier heb ik aardig goede reflexen.. ik maak altijd een soort balletje van mezelf. Alleen nu kwam het balletje met dr hoofd neer..op zo'n lekker harde Poels bodem.. auw. Aardige deuk ook in mijn helm.. was heeeel blij dat ik hem maar een keer opgedaan had. Ach, ik ben er weer opgestapt.. en daarna zag ik wel even sterretjes, en heb ik ongeveer een week hoofdpijn gehad enzo.. tja...Op de een of andere manier wordt ik er gewoon niet bang van.. met paarden dan.. Als ik met iets anders hard val wordt ik wel meteen voorzichtig..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:46

Ik ben er nog nooit echt hard van af gekukeld, dus ik zou niet weten of ik er dan zonder angst weer op ga zitten. Ik denk wel dat ik bang zou zijn, maar ik zou er denk ik wel weer op gaan.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:56

Sinds ik van Nicole af ben gevallen ben ik veel voorzichtiger. Durf haar ook niet meer op haar flikker te geven. Eigenlijk te erg voor woorden. Maar soms is het gewoon veiligheid eerst. En ze is echt niet levensgevaarlijk ofzo, maar ik ben gewoon een grote schijterd.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:05

Haha, ik maakte meteen een vuurdoop.
ik viel de eerste keer van de eerste keer op mn paard.
Daarna wel weer opgestapt.
Ik moet zeggen, ik heb niet zo de schrik.

Laatst zat een meisje in de oliebol met dr paard. Hij staakte. En daar stap ik dan meteen op... (Wel zonder cap, maarja)
Als hij dan 1 keer staakt, en steigerd heb ik wel even schrik, maar dan word ik boos als hij het weer flikt. En als ik boos ben heb ik geen schrik. Dan begin ik pas ECHT te rijden...