Mooi ruim plekje hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vindt het echt heerlijk om zo te klussen
Ik zal binnenkort eens wat fotos plaatsen van de oude locatie

Ik krijg hem in bruikleen/training, dus hij blijft gewoon van zijn eigenaresse.
Maflinger_S schreef:Wat een mooie update weer. Je werkt hard maar het resultaat mag er zijn. Alles ziet er goed uit, inclusief de beestjes.

Vrijdag sprak ik de verhuurder en toen ik dat voorvalletje vertelde zei hij dat de kleine inderdaad was achterna gezeten.. Toen ik vroeg of het een zwarte of een witte was, antwoorde hij dat het de witte was
Dus opa Tango heeft het echt op zijn heupen

Hij volgde me naar de plek waar ik hem normaal altijd brokjes gaf. Daar had ik gelukkig nog een lege kippenkist staan en zonder enige moeite kon ik hem oppakken en in de kist krijgen. Normaal is hij erg schuw en het heeft lang geduurd voor ik hem over zijn koppie kon aaien. Gelijk de dierenarts gebeld en ik mocht 2 uur later komen.

Bellatrix schreef:Wow, veel gedaan en veel gebeurd! Wat fijn dat die twee kleintjes nu bij elkaar staan! Perfecte oplossing zo! En de schapen en paarden gaan goed samen?
Arme Felix, maar je hebt hem wel mooi geholpen!
Alles nu weg op de oude locatie?
De stalmatten, een paar pallets die onder het hooi lagen, een fiets, een heel klein beetje hout en wat afval kreeg ik niet meer in de trailer gepropt