Ik ben zo blij met deze plek. Ze hebben heerlijk de ruimte om lekker paard te zijn en hun eigen ding te doen. Dat is voor mij het belangrijkste.
Deze winter was mijn eerste winter hier. Het is kleigrond en door alle nattigheid was het soms wel even afzien. Vooral voor mij zelf. Mijn paarden leken er geen last van te hebben. Deze zomer hebben de eigenaren een nieuwe shovel aangeschaft waarmee ze de track kunnen slepen en dus vrij kunnen maken van modder. Daarnaast is de track afgelopen week weer verhoogd met een nieuw laag puin.
Ze blijven bezig met verbeteren en dat vind ik erg belangrijk. En nu hopen op een iets minder natte winter haha.
Mijn paardjes zijn hier zo blij!
Wat foto's van het afgelopen jaar:

Het gebied is 7ha groot. Er staan tussen de 40-50 paarden en er staan 16 hooibakken verspreid over de track. Daarnaast zijn er 2 schuilstallen en heb je de keuze uit 8 verschillende soorten krachtvoer die de staleigenaar geeft in het voerstation. Eigen voer en supplementen kan ook. Als je dat klaar zet, wordt dat ook gegeven.
Er is een weide (vol met onkruid.... vinden ze heerlijk!)los van het gebied waar je je paard kan laten grazen. In het gebied zelf staat geen gras. Er is een longeerbak en een buitenbak.
Verder is het voor mij ideaal omdat ik alleen maar buiten rij.... het ligt aan 85 km ruiterpad.
Mijn paarden zijn zo veranderd sinds ze hier staan. Zo heerlijk relaxed en in balans. Ze hebben 0 frustratie. Dit valt vooral ook mensen op die mijn paarden kennen van toen ze hier nog niet stonden.
En ik ben uiteraard ook veranderd. Wat een rust heerst er op deze plek.