Stallings prijs voor mijn pensionstal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 10:07

pillow schreef:
Een kennis van mij heeft ook een PP van 1,5 hectare met enkele pensionklanten. Zij heeft 10 paarden en pony's staan op dit moment. Als ik zie hoeveel werk zij heeft met de mest opruimen, het voeren, de draden naar de weitjes open en dicht, draden stuk. De rijbak moet iedere dag netjes er staat 1 met de deken half af waar je naar toe moet noem het maar op. En daarbij hebben de klanten ook nog allerlei wensen en opmerkingen of gezeur. Ik zou het zelf echt nooit willen. Realiseer jij je wel hoeveel werk je gaat krijgen met 25 paarden, dat is zonder personeel nauwelijks bij te houden.

Precies dit!! En dan mag je er volgens sommige hier maar 250/maand voor vragen maar je wel de rambam werken. Yeah right.

Een stal eigenaar mag vragen wat hij wil. Dus als deze 400 vraagt is het niet de vraag of die het vol krijgt maar of jij het kan of wil betalen!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 10:09

Popstra schreef:
pillow schreef:
Een kennis van mij heeft ook een PP van 1,5 hectare met enkele pensionklanten. Zij heeft 10 paarden en pony's staan op dit moment. Als ik zie hoeveel werk zij heeft met de mest opruimen, het voeren, de draden naar de weitjes open en dicht, draden stuk. De rijbak moet iedere dag netjes er staat 1 met de deken half af waar je naar toe moet noem het maar op. En daarbij hebben de klanten ook nog allerlei wensen en opmerkingen of gezeur. Ik zou het zelf echt nooit willen. Realiseer jij je wel hoeveel werk je gaat krijgen met 25 paarden, dat is zonder personeel nauwelijks bij te houden.

Precies dit!! En dan mag je er volgens sommige hier maar 250/maand voor vragen maar je wel de rambam werken. Yeah right.

Een stal eigenaar mag vragen wat hij wil. Dus als deze 400 vraagt is het niet de vraag of die het vol krijgt maar of jij het kan of wil betalen!

Tuurlijk mag je vragen wat je wil , Maar als je je stal volgens wil krijgen is het wel wijs ik te kijken wat Er verder qua vraag en aanbod in de omgeving zit
Je kunt wel 500 euro gaan vragen
Maar als Er 6 stallen hetzelfde Bieden voor de helft en plek over hebben
Dan snijd je jezelf ook om de vingers

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 12:47

Ineke2 schreef:
DiantaM schreef:
Hier in de regio (Zuid Holland zuid) zou je er met gemak 400 euro voor kunnne vragen.

Vragen wel, krijgen is een ander verhaal.

Ik betaal 280 euro in de randstad op een paddock paradise met 2 binnenbakken, een buitenbak, roundpenn ( beide ook verlicht) overdekte poetsplaatsen, overdekte wasplaats en het strand op loop afstand.
All in dus met onbeperkt hooi en uitmesten word gedaan.

Waar!?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 12:48

_San87_ schreef:
Maar niet alles komt in de publieke verkoop he.

Nee hoor dat zeker niet.
Alleen dan nog, als je een beetje bekend bent hier in de omgeving zou zoiets op moeten vallen als het al een bestaand pp is.
Dus ik ben nieuwsgierig omdat ik het niet weet ^)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 12:58

LukieBradley schreef:
_San87_ schreef:
Maar niet alles komt in de publieke verkoop he.

Nee hoor dat zeker niet.
Alleen dan nog, als je een beetje bekend bent hier in de omgeving zou zoiets op moeten vallen als het al een bestaand pp is.
Dus ik ben nieuwsgierig omdat ik het niet weet ^)

Er staat nergens dat het al een bestaande PP is toch?

LukieBradley

Re: Stallings prijs voor mijn pensionstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:04

Ik zeg ook dat het op zou moeten vallen áls het zo was :')

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:45

LukieBradley schreef:
250 euro ongeveer. Misschien door de voorzieningen als ze goed zijn nog met ietsje meer.
Ik ben echt stik nieuwsgierig, Kaatsheuvel zeg je, waar in Kaatsheuvel (mag ook per pb)?
En dan met zoiets... Ik heb iets gemist denk ik of zo.
Ik wil het weten _O- aangezien ik er vandaan kom _O-

LukieBradley schreef:
Ja meestal valt het wel op als zo'n groot terrein te koop komt ofzo weet je.
Enige in de buurt is stal de ruiter nu maar dat kan het niet zijn en dat is sprang capelle.
Dus ik ben vet nieuwsgierig. Vooral omdat ik niet nu maar wel over een tijdje iets anders ga zoeken zodra mijn financiële situatie meer toe laat.
Zullen we op visite gaan :') en een oordeel vellen voor bokt :')
Nee dat klinkt stalkerig.
Maar het klinkt bijna wel ideaal

Ik ben ook nieuwsgierig ja!
(Niet voor mezelf onze paardjes staan prima waar ze staan. *ook in Kaatsheuvel btw*. Maar als je het wilt delen per pb ben ik heel dankbaar :) )