Cassidy"]
[quote="youngster schreef:Papier is niet heel erg belangrijk, maar een paspoort des te meer.. je kan je paard niet vervoeren zonder een paspoort, en als dat er al niet eens bijzit zou ik gewoon verder zoeken.. Er zijn meer dan genoeg veulens..
Nou zeg, een paspoort hoeft bij een veulen ook pas vanaf 7 maanden. Dus ook een missend paspoort zou voor mij geen reden zijn om aan een veulen voorbij te lopen. Missend papier ook niet. Maar het vertrouwen met de eigenaar moet er zijn. Missend entingsboekje laat bij mij allerlei alarmbelletjes rinkelen. Als iemand niet netjes is met enten, is hij misschien ook niet netjes met ontwormen.
[/quote]
indd! paspoort is tog net zo goed als entingsbewijs aan te vragen.. bedoel als het beessie door de DA goedgekeurd word.. zie ik geen rede het niet te moeten kopen ( al zou ze naar mijn zin zijn ).. maar als die man gewoon kan aantonen dat ze geent is... en zoals k al gezegd heb staat mijn besluit vast om een veulen te nemen.. en niet voor de grote sport, want dan koop ik geen welsh veulen maar gelijk een goed veulen met goede dressuurlijnen.. maar het is puur voor de recreatie.. tuurlijk zal ik in de toekomst wel wat wedstrijdjes gaan rijden kijken tot hoever ik het haal.. maar dat is ten allertijden voor mij niet het belangrijkste.. als ik maar een lief beessie heb die naar me luistert en waar ik mee kan lezen en schrijven..
)
Kijk als je dan een paard wil met goede dressuurlijnen dan zegt het natuurlijk genoeg.. maar een vriendin van mij heeft een 3jarige.. met vol springlijnen en dat beest wil niet eens springen.. vind de dressuur veel en veel leuker dus k bedoel maar.. 
en ik laat het weten als ik wat moois gezien heb hihi of als jullie wat zien?? laat het me ook graag weten 
) zijn er genoeg mensen die geen inentingsboekje hebben, maar hun paarden wel jaarlijks laten inenten. Maar of die verkoper zo iemand is of niet, dat weet je natuurlijk niet.
en dat terwijl hij met zun papierwerk echt niets kan, tis een ruin en zijn springbloed(nimmerdor) heeftie dus echt niet geerfd..