Als wedstrijdruiter vind ik het heel belangrijk dat ik een goede 20x60 baan heb om te rijden. De kleinere binnenbaan zou ik geen probleem vinden als de buitenbaan jaarrond te rijden is en goede verlichting heeft (minimaal 6 lichtmasten)
De paddocks om los te gooien vind ik te klein. Zou die liever groter zien, net als de uitloopjes. Voorkeur zou zijn een stuk verhard aan de stal en daarna wat langer stuk zand zodat ze ook in de uitloop kunnen rollen. Mijn pony heeft veel behoefte aan sociaal contact/spelen, dus met 2 pony's in een uitloopje zou ik erg blij zijn!
Omdat mijn pony een stofallergie heeft en gevoelig is voor maagzweren zou ik graag bakjes neerzetten met eigen voer, onbeperkt ruwvoer en de mogelijkheid hebben om mijn pony op vlas te zetten.
Ben erg benieuwd of deze stal in de randstad gerealiseerd gaat worden en zo ja, waar dit zou zijn.
Ik merk dat hier in de omgeving keus is tussen luxe voor de ruiter (veel mogelijkheid tot overdekt rijden/longeren en mooie kantines, maar waar paarden een paar uurtjes op de wei en een half uurtje in de paddock komen) of luxe voor het paard (veel buiten en onbeperkt ruwvoer, maar geen binnen faciliteiten om te rijden/longeren)
Ik wil graag een beetje van beide