Die van mij mogen daarentegen weleens aan het werk. Maar eerst maar eens andere klussen afmaken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij vindt het superleuk om wat te mogen doen en groeit er ook echt van. Met beleid aan het werk dus, voor zover je maximaal twee keer per week tien minuutjes werk mag noemen.
toch niets zo leuk als ze alle dagen zo zien he
, een paint, een tinker, een draver, een bwp/kwpn (ben niet zeker welk van de twee) en nog een kruising tinker
ivm werk valt het reuze mee, ze staan 16u per dag op de weide en snachts op stal (gehakseld stro) dus is meestal maar 1 kruiwagen mest per dag van de stallen, hooi is in netten dus ook geen gesmodder. Nu is het wel wat sleuren met water met dit weer.
hij is ook wel duurder geworden : 2.5 euro per botje maar denk met de droogte dat dat de prijs zal zijn dit jaar nils schreef:Kvulden, op wat voor grondsoort zitten jullie en hebben jullie er wegendoek tussen?
.
, mijn manager heeft mij ziek gemeld, zodat ik de vakantie dagen later op kan nemen. Dat is natuurlijk super aardig van haar, maar ik baal echt als een stekker, had zo'n zin om lekker veel te rijden deze weken.
Niet veel, maar het kan in ieder geval. De bak ziet er gelijk stukken beter uit
DeMolenhoek schreef:Laurievc schreef:In BE ook niks.. Wel een stuk frisser dan de voorbije dagen dus misschien een voorbode...
Ook limburg niet? Zo als ik het hoorde mogen wij tevreden zijn met wat motregen