Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat een prachtige manen!!
DreamGuide schreef:@Wendy1987, wauw die vlechten!!wat een prachtige manen!!
Ik kom zelf even mijn frustratie uiten, mijn paard heeft een beetje een dunne voorlopig dus ik wilde wat meer haar van het derde oor laten bijgroeien zodat de voorplukken wat dikker word, maar omg die rechtop staande haartjes zijn ontzettend frustrerend, moet mezelf echt tegenhouden om er geen schaar in te zetten.
[ [url=m/kXX9V6.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ze vind knotten niet heel erg leuk, dus minder knotten is wel fijner hahaDreamGuide schreef:@Wendy1987, wauw die vlechten!!wat een prachtige manen!!
Ik kom zelf even mijn frustratie uiten, mijn paard heeft een beetje een dunne voorlopig dus ik wilde wat meer haar van het derde oor laten bijgroeien zodat de voorplukken wat dikker word, maar omg die rechtop staande haartjes zijn ontzettend frustrerend, moet mezelf echt tegenhouden om er geen schaar in te zetten.
[ [url=m/kXX9V6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Scheren is gelukkig heel makkelijk bij hem, blijft zo staan en zelfs zijn hoofd kan ik doen zonder halster oid aan. Manen knip ik gewoonlijk om dat trekken gelijk staat aan poging tot zelfmoord
Heeft best veel behang aan zijn benen voor een kwpn, welke ik niet mag scheren (tilt telkens zijn voeten op) als iemand daar tips voor heeft 

Die zwartbruine zijn ombre manen zijn geweldig.