Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat kan je met zulke eigenlijk vanzelfsprekende dingen dan ineens blij zijn! 

Van alle stallen die ik heb bekeken is deze degene waar ze het vaakst buiten mogen
En ik had zeker mijn paard niet ergens gezet waar dat niet ging. Want zoals hier eerder vermeld was dit voor mij echt een must. Ook vind mijn paard het zeker geen ramp, en staat ook wel graag knus binnen. En tenslotte kan hij ook buiten kijken als hij in de stal staat, wat ik ook wel fijn vind en ik denk hij ook wel.
Denk dat het ook wel leuk is, sta voor het eerst ook met veel leeftijdsgenoten op stal, wat ik ook wel fijn vind! Ik zal vandaag kijken hoe Diallo loopt aan de lounge. 

Ik heb terug een paard met héééél vééél energie, alsof alles van de afgelopen tijd er uit moet. Zijn vacht blinkt ook weer terug helemaal en hij negeert me ook al terug wat een teken is dat hij het goed heeft. En als ik toe kom zie ik meteen dat lieve koppie weer naar boven schieten, en daarvoor doe ik het
Ook de stal is echt leuk, een goede sfeer en veel jonge/leuke/interessante mensen. Ik kijk er alleen maar naar uit om hier nog langer ons huisje van te maken.