Paard haar verven?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snadrem

Re: Paard haar verven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 07:43

Ik heb me niet door zes pagina's met tips over witte vlekken acceptatie tips heen geworsteld, dus sorry als het al genoemd is:
Wenkbrauwverf. Is voor de stuggere haartjes bedoeld en blijft tot drie weken zitten. Als het maar om kleine vlekjes gaat hoef je ook niet een half pak haarverf weg te gooien, want je kan dit gewoon in kleine hoeveelheden zelf maken. En je hoeft het ook niet met liters water uit te spoelen, gewoon goed schoonmaken met water of een kletsnatte washand.

Amalarab

Re: Paard haar verven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 08:47

ik heb ook niet alles gelezen, ik was bij de Welkoop gister en zag deze stiften voor schapen
ideetje voor je paard? gewoon elke x voor het rijden even kleuren
Afbeelding

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 09:24

Moderatoropmerking:
Zoals ik op de vorige pagina ook al schreef zijn off-topic berichten niet meer toegestaan en worden deze berichten vanaf nu gelijk verwijderd, daarom heb ik net 2 berichten verwijderd. Graag alleen serieus in gaan op de vraag van de topicstarter, alle andere berichten zijn niet meer toegestaan.

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 09:52

Amalarab schreef:
ik heb ook niet alles gelezen, ik was bij de Welkoop gister en zag deze stiften voor schapen
ideetje voor je paard? gewoon elke x voor het rijden even kleuren
[ [url=m/yKUAtk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit dus! Heten als het goed is vee pen of veestift, verkrijgbaar bij agradi oa. Of bij de welkoop.

Ik heb deze vorige zomer gebruikt in het wit bij mijn fries om (jawel) zebra strepen te tekenen tegen dazen ect( hielp echt).

Zelfs na een regenbui zat het er nog op dus blijft lang zitten. Maand later zag je het nog heel lichtjes op haar benen.

Succes!