Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xKatleentjex schreef:ponyzotje, ik geloof dat wij het op een vriendelijke manier hebben gezegt dat ze van die pony af moeten blijven tot er een hoefsmid bij is geweest, meerdere keren zelfs. Maar ze blijven maar vragen stellen over hoe ze de pony moeten rijden. IMO als ze meer bekommert zijn over het rijden van die pony dan over zijn gezondheid, dan zijn ze even erg. Als je even kijkt bij rijtechnish staat een topic over hoe ze de pony fatsoenlijk in stap moeten krijgen, dat ze geplaatst hebben na dit topic, en nadat iedereen had gezegt dat ze niet met de pony's moeten rijden. Daarbij vind ik het raar, eerst zegt ze dat ze met de kleine pony niet rijd en dan staat hij met een hoofdstel aan omdat ze er anders niet mee kunnen rijden
stef schreef:Baister en treesje zijn voor zover ik het begrepen heb van dezelfde eigenaar (toch?) iig, ze staan wel bij elkaar...
Wie is dan die pony met die klonten?
Dan nog vind ik het vaag dat als baister dan (neem ik aan) aan de kletter gaat je eerst een stuk gaat mee rennen en hem dan een ruk in zijn bek geeft
Niekoezz schreef:Baister en trees staan idd bij elkaar in de wei, moonlight is mijn pony en staat ergens anders. Wat zou jij dan doen als de pony weggaloppeert en in de teugel verstrikt kan raken? geef hier maar eens antwoord op, en niet zeggen: IK ZOU NIET RIJDEN, nee zeg maar wat jij dan zou doen!
gr aniek
Het zijn de verzorgponys van Michelle en van Mij....Niekoezz schreef:Laten we nou niet over mensen gaan praten, het gaat hier over paarden, dus ik vraag alleen rustig om advies maar zoals ik hoor, is iedereen ons aan het afzeiken dus dan stoppen we er wel mee, met die ponys verzorgen