Jullie doen goed werk, ziet er leuk uit!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xFioon schreef:Nee dat hebben ze niet. We zijn een beetje aan het kijken of we ergens een partij matten op de kop kunnen tikken. Die dingen zijn zo duur per m2 dat ik het niet zie zitten om 35 m2 matten nieuw te kopenen stro stonden ze eerder ook niet meer op, dat gebruikten ze alleen als wc, ze lagen bijna altijd buiten in het zand, ook in de winter. De kleinste lag wel vaak binnen op de matten
_suus19_ schreef:Klopt wel dat het koud is. Maar paar weken terug was het ook zo koud en toen stonden ze ook nog aan de koude kant van het land. Toen merkte ik niet die etens fixatie.
Lynn_Nikita schreef:Ben jij niet bang voor diefstal van akte spullen in de zadelkamer? Is niet aan huis en ook weinig toezicht of niet?
tamary schreef:Beetje bruikbaar aggregaat kost je net zoveel als die accu schroefboormachine & decoupeerzaag die die kleine klusjes ook kan doen (groot zagen laat je de houthandel bv doen). Plus dat een aggregaat meer technische kennis vereist van de gebruiker. Wel 2 accu's per apparaat nemen, beide opgeladen mee, dan heb je zeker genoeg stroom om je werk zover af te krijgen dat je het veilig kan achterlaten tot de volgende dag.
soesita schreef:Ik denk dat je het belang van een droog plekje om te liggen in de winter zeker niet mag onderschatten. Misschien zijn de pony's gewoon oververmoeid en daardoor chagerijnig? Ik vind een plaats om te liggen in ieder geval een must.