Deliana1993 schreef:ze heeft wel gelijk, 2,2KM...
Moeten ze het rondje wel 10x lopen
Dan kan je het ook verhuren als 220 km track ;')
Maar even on topic.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Deliana1993 schreef:Eight schreef:Compleet offtopic maar wat is een track? Ik ken de track alleen als robotstraat bij ons op het laboratorium![]()
Als je het mij zou vragen is het een lied in een afspeellijst.... Maar na aanleiding van het verhaal hier is het de ronde die ze kunnen lopen als ik het goed uit leg..
Nohra schreef:Polly schreef:Van niemand denk ik, ik lees iig veel goedbedoelde reacties.
Vind het ook super hoe netjes je blijft reageren.
Haha dat is lief![]()
Vind het best lastig zo'n discussie in een topic te openen.. dingen komen vaak zo anders over bij iemand. Maar we gaan weer gewoon verder
Nohra schreef:Zal nogmaals de tekening plaatsen. Maar zou dan graag wat meer ideeen willen over hoe het anders zou kunnen zodat het meer op een (zal het even anders noemen) 'minipaddock paradise' gaat lijken. Ben zelf namelijk ook nog niet tevreden. Maar dit is de ruimte waar ik het mee moet doen. Zal zo even kijken naar de tekening
Suusenmalvin schreef:TS, wellicht kun je inspiratie opdoen bij VivaRanch! Als je Google er even op loslaat, kun je mooie youtube filmpjes van ze vinden. Ze hebben een PP gerealiseerd op 4000m2 grond.