Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

GDG schreef:Ik blijf het zonde van de ruimte vinden dat de blauwe kasten hier ook moeten staan in deze schuur. Ik begrijp dat jij een uitloopstal hebt en het allemaal zo handig en ruim mogelijk wil voor jezelf, maar die uitloopstallen zijn 4x3 met een vaste uitloop van 4x14(?) eraan! Daar past echt een zeer ruime hoekkast in.
Maar goed, ik geloof dat je er erg aan vasthoudt dus ik heb ze toch maar in de grote schuur getekend. Twee ideëen waarin alle kasten en voerkisten verwerkt zijn
. Over kasten in de uitloopstal. Dit hebben we overlegd met de staleigenaar en hij wil dit niet, hij vind dit opoffering van de ruimte en omdat hij het niet wil kunnen we dat niet door zetten. Hij wil de kasten in de grote schuur hebben. z3rTjuhH schreef:GDG schreef:Ik blijf het zonde van de ruimte vinden dat de blauwe kasten hier ook moeten staan in deze schuur. Ik begrijp dat jij een uitloopstal hebt en het allemaal zo handig en ruim mogelijk wil voor jezelf, maar die uitloopstallen zijn 4x3 met een vaste uitloop van 4x14(?) eraan! Daar past echt een zeer ruime hoekkast in.
Maar goed, ik geloof dat je er erg aan vasthoudt dus ik heb ze toch maar in de grote schuur getekend. Twee ideëen waarin alle kasten en voerkisten verwerkt zijn
Ik wilde eigenlijk reageren omdat het me zus der topic is. Over kasten in de uitloopstal. Dit hebben we overlegd met de staleigenaar en hij wil dit niet, hij vind dit opoffering van de ruimte en omdat hij het niet wil kunnen we dat niet door zetten. Hij wil de kasten in de grote schuur hebben.
. Cardy schreef:Het liefst zou ik de kasten ook in de uitloopstallen willen hebben, echt waar. Maar er is na overleg besloten om dit niet te doen en te gaan voor alle kasten in de schuur.
Evelienepien heeft mij een hele leuke andere optie gegeven en jouw opties GDG ga ik ook zeker meenemen. Dan teken ik er gewoon een aantal uit en kan ik verschillende laten zien.
GDG schreef:Cardy schreef:Het liefst zou ik de kasten ook in de uitloopstallen willen hebben, echt waar. Maar er is na overleg besloten om dit niet te doen en te gaan voor alle kasten in de schuur.
Evelienepien heeft mij een hele leuke andere optie gegeven en jouw opties GDG ga ik ook zeker meenemen. Dan teken ik er gewoon een aantal uit en kan ik verschillende laten zien.
Mijn excuus voor mijn verkeerde aanname, nogmaals bedankt voor de opheldering.
.
zorgt dit er tot dusver voor dat het redelijk netjes blijft en er niet van alles rondslingert.
wortelsussie schreef:De kasten van de uitloopstallen kan je ook buiten voor de stal zetten in de hoek. Dan beemt t geen ruimte is geslag in stal zelf en buiten heb je ruimte zat om een kast neer te zetten. Staat nog steeds onder de kap en anders maak je een afdankje zodat het water er niet in komt en verhoog je het iets zodat er van onder geen water in kan.
Een stal waar ik stond hebben ze dit hartstikke handig.
Zo dus, je kan ook nog een kwartslag draaien zodat de opening aan de zijkant is