_San87_ schreef:Als het paard gelukkig oogt en geen gebreken vertoont zoals het nu gehouden wordt, dan is dat prima. Aan omwennen naar het buitenstaan kan prima gewerkt worden wanneer TS daar meer ruimte voor heeft. We weten allemaal dat dit tijd kost en als het paard voor nu gelukkiger is met stal en uitloop, so be it.
De stal biedt de mogelijkheid tot meer weidegang, TS kan daar gebruik van maken als ze wil (of in dit geval, haar paard dat wil),dus waarom moet ze in godsnaam verhuizen? Omdat jij iets vindt? Vanachter je pc-scherm met summiere info? Je veroordeelt erg makkelijk.
Ik constateer. Lees je antwoord nog eens door! Het komt allemaal neer op wanneer het háár uitkomt of wil ? Daar wringt em de schoen. Van mij mag ze blijven staan waar ze staat, mits er verantwoording wordt genomen en tijd wordt geinvesteerd. Dat gebeurd dus niet. En dat vindt iedereen maar heel normaal? Ik dus niet. Princesjes gedrag en geen verantwoording nemen.
Ja wachten op het winnen van de loterij... Handen uit de mouwen en starten met heropvoeden. Of verplaatsen. Het een kost geld en het andere tijd. Maak een keuze !