smurffie schreef:1 keer per dag ruwvoer? Komen ze dan wel aan de 16 uur eten wat ze horen je doen?
Ik vraag me altijd af als je wil dat je paard 16 uur eet wat de pensionhouder dan wel niet moet rekenen.. ??
Ik werk op mijn stal met slowfeeders en of haybarren hier gaan megaporties in en daar zullen ze het toch echt mee moeten doen! Nu in de winter krijgen ze in de ochtend buiten op de paddock ook een portie maar dit portie vervalt wanneer het weideseizoen is begonnen, ze krijgen dan alleen 1 goed portie in de netten/haybar. Ze zijn daar een fiks aantal uren mee in de weer maar 16 uur eten lijkt me niet. Echter omdat ik regelmatig nog wat kuil zie liggen in de ochtend weet ik dat ik meer dan afdoende voer! Paarden allemaal in topconditie!! Goed voordroog is peperduur dat wordt helaas vergeten door de meeste pensionklanten.. Ik bied echter de mogelijkheid tot bijkopen kost 25 euro extra en er is maar 1 klant die hier gebruik van maakt dus denk dat de meeste dan toch meer dan tevreden zijn..