Yontheke schreef:Wat doen jullie met oudejaarsnacht met de paarden?
Hier blijven ze op de wei. We zitten buiten de bewoonde wereld, dus zoveel zal er niet gebeuren.
Mocht er paniek uitbreken, breken ze in ieder geval de tent niet af.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Santos_05 schreef:Haal je dan elke keer het zeil weg? Hoe werkt dat? (Is het alleen tegen vliegen)?
Yontheke schreef:Ga ik alvast de volgende vraag in het topic gooien:
Wat doen jullie met oudejaarsnacht met de paarden?
HorseTopShop schreef:Ik ben nog op zoek naar een grote watertank. We hebben deze stallen. Dat zijn 2 stallen en een opslag aan elkaar. Vanaf de dakgoten wordt het water in de tanken opgeslagen. Dan kunnen we met een kraantje zo het water pakken. Ook staat hier vlakbij de schuur waar we gewoon kraanwater kunnen pakken.
[ [url=m/01WwgR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan ook nog 3 inloopstallen. Een container en 2 stallen er tegenaan gebouwd. Deze staan op 1 van de andere stukken land.
Hier is het altijd drama met water vullen. We hebben hier geen stomend water en moeten water uit de sloot pakken. Dit is erg zwaar en tijdrovend.
Het zou mooi zijn als we hier ook het regenwater op kunnen vangen.
[ [url=m/k84eSa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n9lwWk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[***] schreef:Antheman schreef:
Met kloven en al? Eh ja.Supervervelend!
Ik maak zelf zalf van calendula en bijenwas. Andere hobbyDat helpt behoorlijk! Dagelijks insmeren en masseren. En handschoenen aan bij de paarden. Nu heb ik winterhanden, dus loop snel met handschoenen aan.
Verder kan ik in 1 minuut beide handen lakken. Doe ik in de auto. Vast gaan zitten, gordel om, autosleutel in contact en dan even schudden en lakken. Terwijl ik rij, droogt de lak, zie ik er op mijn 1e afspraak toch redelijk uit.Geen rouwrandjes te zien.
Citaat:Wow serieus??? Dat red ik echt niet hoor. Nagels lakken is bij een drama en het blijft er ook nooit langer dan een dag, heel soms 2 knap opzitten....