waar moet stalling aan voldoen met baby

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sloffiee

Re: waar moet stalling aan voldoen met baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 10:25

Ik heb ook een dochtertje van 1,5 ze gaat en mag alleen mee als ik niet ga rijden of iets ga doen dus alleen als ik even op stal ga buurten mijn dochter is dus absoluut nergens bang voor dus kan ik niet gaan rijden met haar ze wandelt zo de bak door

Zamora

Re: waar moet stalling aan voldoen met baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 10:31

Toen mijn dochter nog baby was probeerde ik zoveel mogelijk naar stal te gaan als ik oppas had. Anders bleef ik nooit lang. Hoefde toen niet uit te mesten dus dat scheelde wel een hoop. Had ook een jong paard nog deed er niet veel mee. Anders nam ik iemand mee naar stal die dan ff kon meehelpen.
Nu is mijn dochter 3,5 en ze gaat heel graag mee en wil met alles helpen. Ze kent totaal geen angst en wil alle paarden aaien die ze ziet dus moet haar goed in de gaten houden en afremmen :')
Maar als ze mee is gaan we altijd samen tutten met de paarden en mag ze rondje erop zitten. Met de sulky rijden doe ik als ik alleen ben of er nog iemand mee is.

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 10:33

(Alleen de eerste pagina grof doorgelezen.)

Lastig, heb je geen afgesloten iets wat schoon is en je haar neer kan leggen? Misschien iets van een box tijdelijk langs de bak zetten? Dit is niet van lange duur want als ze al een beetje gaat staan zou ik dat niet aandurven.

Iemand op de eerste pagina gaf een goede tip, een meisje uit je omgeving of stal laten opassen tegen een kleine vergoeding. Dat is superhandig!

Anders inderdaad savonds gaan, als je vriend of man thuis is, die tip gaf ook iemand. Maar als je geen baklampen hebt is dit geen optie.

Lastig!!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 12:02

Robin_S schreef:
Wat goed TS! :)

Ik overweeg om voorlopig 's ochtends vroeg naar stal te gaan, nog voor de baby wakker is dus eigenlijk.

hier ook altijd (nu tijdelijk niet omdat ik toch niks kan zien (geen verlichting)). maar je laadt er echt van op heerlijke die ochtend kou en dan zonder kindjes. een echte aanrader.