Dus ik durf niet zo goed zelf. Straks loopt mn pony voor joker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yontheke schreef:Ik scheer niet en gebruik geen dekens. Lekker makkelijk.
Marjo89 schreef:Haha. Inderdaad. Nog 1000 ideeën. Zomer & winter dingen.
Als ik een lijst ga maken. Worden de mensen rondom mij knetter gek haha.
llora schreef:Marjo89 schreef:Haha. Inderdaad. Nog 1000 ideeën. Zomer & winter dingen.
Als ik een lijst ga maken. Worden de mensen rondom mij knetter gek haha.
Heel veel ideeën maar veel geld tekort ook dan als ik een stalling wil zoals ik het zou wensen. Hoeve met veel weiland aan, piste, eventueel binnenpiste, mooie stallen, wasplaats, en natuurlijk weilanden met knappe afsluitingen. Maar dat kan mijn portefeuille niet aan vrees ik. Dus maken we er het beste van wat we hebben. En de paarden malen er niet om of het nu mega chique is of doodgewoon eenvoudig. Als ZE maar gelukkig zijn en veel buiten zijn en veel gras en hooi hebben.
acanthus schreef:Een trouwe hulp is al jaren een Led Lenser hoofdlamp. Geen goedkope prul: goed af te stellen met o.a. dimmer, verstraler. In de sterkste lichtbundel superhandig om de weide af te speuren naar een achterblijver
Ojajoh schreef:farahdiba46 schreef:precies, ik ook niet. Ga niet hun jas afscheren om er vervolgens een andere op te leggen
Een dikke winterjas is handig als ze niet veel werken, maar met veel werken (en dus veel zweten) is het vaak niet te doen.