Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blyth schreef:Dat is ook van de redenen waarom ik wil stoppen, omdat ik niet zolang wil wachten voor ik echt iets leer.. Ook omdat mijn lichaam nog aan het herstellen is van een zware rot tijd, dat ik ook waarom ik mijn weekenden nodig heb, soms doe ik wel wat klusje, maar het liefste rust ik gewoon uit zodat ik mijn school week wel gewoon af kan maken.
En ja ik heb hier allemaal echt over na gedacht, het stoppen met de opleiding wilde ik al veel langer. Dus niet alleen voor het paard, ik ga dan het deel wat ik binnen haal met werken splitsen tussen de studie en mijn paard, en de extra potjes die ik om ga gooien.
En dit topic is gewoon bedoeld voor extra ideeën, ik kan nu toch niks doen ik lig met griep in ben en al mijn spullen die ik zou kunnen verkopen liggen hier ook zo 1,5u vandaan, dus kan ik toch beter in de tussen tijd iets maken zodat ik als ik beter ben meteen weer aan de slag kan
Overigens, maar paard is gewoon geen beginners paard, dan zet ik haar liever te lease aan een 'goede' ruiter dan dat ik dalijk iemand heb die er vanaf duikt..
blyth schreef:Omdat ik dat natuurlijk ook allemaal eerst rond moet krijgen, ik heb ook pas geleden echt besloten dat ik echt wilde stoppen met school.
Voornamelijk waarom ik haar ook wil verhuizen is ook omdat die stalling maar 46 pm is dat is gewoon stukken goedkoper dan wat we nu hebben.
blyth schreef:Dat besef ik wel heel goed ja, maar daar zit ook wel een rede achter, want bij wat zwaarder werk schiet ik meteen in de stress waarbij ik meteen weer ziek en depressief word, ik ben hier ook van alle kanten mee bezig om het op te lossen.
Maar net zoiets als telefooniste is wel een hele goede! Dat zou ik idd dan weer wel full time kunnen doen!
Nee dat heb ik nog niet gedaan, maar ik ga vanavond sws weer naar huis aangezien ik deze week toch niet meer naar school kan door mijn griep, dan kunnen we ook wel meteen even langs stal.