Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Michelleee schreef:Kirrr schreef:En is het misschien goedkoper/makkelijker zelf te doen om bijvoorbeeld de helft te verharden en de andere helft te laten afgraven en ander zand erin of gewoon op te hogen.
Dan kunnen ze altijd droog staan en als ze dan rond willen lopen is een beetje slijk ook niet erg.
Mijn ervaring is toch dat het vooral voor het stal en in doorgangen een ramp wordt met slijk. Andere stukken blijven vaak goed genoeg droog als het water weg kan lopen.
Weet niet of je dit topic al kent: [VSW] Het Paarden-aan-huis-tips-topic
Zo makkelijk is het jammer genoeg niet bij ons.
Op een halve meter zit er kleigrond, dus enkel wat afgraven en zand erin komt echt niet goed...
Oh, dat topic ga ik even bekijken!
WildDreams schreef:Ik ga dit nog even volgen! Ziet er al super leuk uit, en wat een gezellige zadelkamer
Ik weet niet of je dit weet, maar om verzekerd te zijn op je paardenspullen (zadels etc.) tegen diefstal, moeten je spullen achter minimaal 2 sloten zitten. Misschien heb je hier wat aan?
Veel succes nog in ieder geval!
WildDreams schreef:Aah oké @Kirr! Bij ons op stal werden we namelijk gewaarschuwd dat we onze duurste spullen in onze kluisjes in de zadelkamer moesten houden, mochten ze gestolen zijn dan waren we alleen dan verzekerd. Maar dat kan ook een oude regel of alleen in Nederland zijn dan?
Kirrr schreef:Op stal is een heel ander verhaal dan op privéterrein zoals bij Michelle van toepassing is.
Bij ons is ooit heel de zadelkamer leeg gehaald op de manege en ik heb helemaal niks vergoed gekregen, hoewel er genoeg sloten op hingen. Dus dat hangt allemaal af van de polis en verzekeraar.