Sensitive Stable, ons project

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:32

"op die manier" erg concreet ben je niet. Past wel goed in dit topic :+

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:33

Markies1990 schreef:
Ik voel mij totaal niet aangevallen. Vind het alleen jammer dat er op die manier gereageerd moet worden...... En daarom heb ik er even op gereageerd. Jammer dat jij je zo aangevallen voelt ;)!

ben ik niet met je eens, Nikass stelt een aantal vragen waar geen antwoord op komt.
En afwachten doet ze volgens mij. Ze had alleen het idee dat haar vragen genegeerd werd.
En dat was volgens mij terecht. Maar TS motiveert haar verhaal waarom vragen graag per PB heeft.
En Nikass motiveert haar verhaal waarom ze dat graag niet per PB wil doen.
Geen probleem, het is een ander die het lastig maakt, door opmerkingen te maken als TS dat ze niet hele dagen achter de laptop zit, ETC.

Nikass geeft toch nergens aan dat ze haast heeft en vraagt niets onredelijk.
Een hoop ophef dus over helemaal niets.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:38

Ik vind het super klinken, als ik nog in Amsterdam zou wonen zou ik daar graag mn ponys willen "stallen".

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 08:20

Nikass schreef:
Fijn dat jouw paard geen schuil nodig heeft. Andere paarden hebben dat wel. Dus als er vragen gesteld worden over de schuilstal deze graag niet afdoen als zijnde overbodig.
Ik wil nog steeds graag weten of alle paarden trgelijk van de schuilstal gebruik kunnen maken.

Siebjuh schreef:
Als antwoord op jullie vraag, ja schuilmogelijkheden komen er evenals het droog kunnen staan voor alle paarden.

Misschien iets beter lezen?

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:00

10 paarden op 30 bij 6? Leg es uit...?

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:33

En misschien moet je gewoon even rustig afwachten tot dat het allemaal wat verder gevorderd is. Een definitieve keus maken voor een verhuizing naar een stal die er nog niet eens staat lijkt me sowieso een onmogelijke opgave dus waarom zo'n haast met je vragen, die overigens wel beantwoord worden maar waar blijkbaar niet het antwoord op komt dat jij wil horen.......
Als ze straks wat verder zijn kun je wellicht een keer gaan kijken of het echt bij jou en je paard past? In plaats van hier eindeloos door drukken op dingen die jij belangrijk vind....... Sibel weet vast waar ze mee bezig is en de paarden zullen daar niks te kort komen maar het is voor een staleigenaar nou eenmaal onmogelijk om een plek te creëren die perfect past bij iedereen.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:37

Je kunt ook gewoon zeggen dat je het antwoord niet weet...?
Jij bent de enige die het hier over haast heeft. Niemand heeft dit genoemd alleen jij, dus probeer een ander niet iets in de schoenen te schuiven.
Ik neem aan dat ze een plan hebben aangezien ze over zes weken open gaan.

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:51

Ik weet inderdaad het antwoord niet, het is namelijk niet mijn project :Y)

Als er geen haast bij is snap ik niet waarom je niet gewoon even kan afwachten tot het project wat verder gevorderd is. Sibel heeft meerdere keren aangegeven dat vragen stellen en kritiek geven geen probleem is, maar constant dezelfde vraag stellen zelfs nadat er al een antwoord is gegeven lijkt mij wat overdreven en maakt het er hier ook niet veel gezelliger op. En dat is zonde, want ze zijn er juist zo enthousiast over ;)
Laatst bijgewerkt door Jellebie op 04-08-14 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:51

TS zegt 30 bij 6 droge grond te hebben (voor 10 of 20 paarden? Dus heb je 1 of 2 keer 30 bij 6 meter?)

Hoe groot zijn de schuilstallen? Zijn die óók geschikt om 10 paarden in te zetten waar ze niet bij elkaar hoeven te staan?

Ergens heb ik spijt dat ik weg ben gegaan bij mijn vorige stal... Een ruimte waar eerst 12 grote (!!!) stallen en 3 gangpaden waren, hebben ze vermaakt tot grote loopstal voor 7 paarden? Ronduit ideaal, muur in het midden (zo creeër je meerdere plekken op een klein oppervlakte) is overigens een fijne manier in een grote stal voor meer 'privé', met een wand ertussen wordt minder snel van links naar rechts gewandeld door de rangleiders.

Maar waarom kan niet geantwoord worden op hoe de schuilmogelijkheden zijn... Er word gezegt 'genoeg', maar de ene stalbaas vind een 2m x 2m stal prima voor mijn draver terwijl ik minstens een 3m x 5m wil. Stalbaas vind 2m x 2m genoeg terwijl ik dat niet genoeg vind. Ik begrijp dus zeker dat echt om concrete antwoorden wordt gevraagd.

smurfje

Re: Sensitive Stable, ons project

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 10:05

Ik lees al een tijdje mee.

Maar waarom wil je een schuilstal waar alle 10 de paarden in moeten kunnen passen? Ik vind 30 bij 6 een prima maat hoor.

Ken een stal die deze maat gebruikt voor een 34 paarden.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 10:09

30 bij 6 is niet de schuilstal maar de droge grond (dus verharding). Droog van onder dus, maar niet van boven. Paarden staan dan dus nog in de regen en wind.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 10:18

Siebjuh schreef:
Zo, daar is TS hoor.. Haha, inderdaad druk bezig met palen slaan en andere zaken mbt de stal.
Thanks Arabesk voor het beantwoorden van een aantal vragen.

Ik heb jullie aangeboden om 'genegeerde' vragen via de PB toe te sturen (ik krijg dan namelijk een mailtje en wil dan best het antwoord direct in het topic posten. Het blijft dan overzichtelijk voor mij), ik heb echter geen pb's mogen ontvangen. @Nelleke hebben wij gevraagd om face to face te brainstormen, daar hebben we namelijk echt wat aan (en ze komt uit de buurt), maar daar kwam geen reactie op. Het kan zijn dat het in het laatste geval om een miscommunicatie gaat, maar dat mag zij zelf laten weten :)

Wij staan écht open voor kritiek en commentaar, maar we willen ook graag dat jullie het vertrouwen in ons hebben. Heb je twijfels, wacht dan tot na de winter en oordeel dan :) Wij doen in ieder geval ons uiterste best!

Liefs, Sibel

Ik wilde hier eigenlijk niet meer reageren maar ik kan het na bovenstaande toch niet laten. Ik vind het namelijk erg vervelend dat jullie mij nu afschilderen als iemand die z'n afspraken niet nakomt.

Jullie hebben mij per PB gevraagd langs te komen om te brainstormen. Hierop heb ik wel degelijk geantwoord, dat ik graag een middag voor jullie vrij maak om jullie belangeloos te helpen (ik heb namelijk totaal geen belang hierbij, mijn paard staat goed en Landsmeer is voor mij te ver weg nu ik niet meer in Amsterdam woon).

Wel heb ik toen gevraagd of jullie alvast wat specifieker konden zijn met de ideeën die er nu liggen zodat ik me wat kan voorbereiden, ik zou het zonde vinden om allerlei voorbeelden van slowfeeders mee te nemen als jullie zelf daar al een briljant plan voor hebben. Zo heb ik per pb meerdere vragen gesteld zodat ik me VOOR JULLIE kan inzetten, gewoon gratis en voor niets, op mijn vrije zaterdag. Hier komt geen echter geen antwoord op, behalve dat ik maar moet langskomen. -O-

Uit meerdere antwoorden in het topic heb ik eerlijk gezegd geen vertrouwen in het feit dat jullie verstand hebben van het paardvriendelijk houden van paarden op natte bodem. Een stuk van 6 bij 30 is IMO niet voldoende om 10 paarden te huisvesten. Ik vind mijn huidige 50 bij 30 al krap voor 7 paarden en een paar shetten.

Ook deze uitspraak geeft mij het gevoel dat er geen schuilstallen komen.
Siebjuh schreef:
@Nikass, natuurlijk mogen er vragen gesteld worden. Maar een discussie over het menselijk gevoel van wel of geen schuilstal is niet van toepassing in dit topic ;-) Enne, als je het idee hebt dat we je vraag negeren, stuur een pbtje!
Je hebt dit namelijk nog nergens echt bevestigd. Wel dat jullie gaan voorzien in schuilmogelijkheden, maar zien jullie bijvoorbeeld bomen ook als een schuilmogelijkheid?

Zoals ik al eerder heb gezegd, zou ik het jammer vinden als dit project zoveel wordt waarbij de paarden in de modder in de regen en wind staan. Waarbij de lagere in rang het onderspit delven en nooit droog kunnen liggen. Amsterdam heeft namelijk echt behoefte aan zo'n plek. Ik vind het jammer dat jullie niet serieus ingaan op vragen van mensen die er wel degelijk verstand van hebben (bijv. Nikass). Volgens mij gooit TS haar eigen ruiten in. Ik ken een hoop paardenmensen in en om Amsterdam, maar op deze manier zal ik niemand met vertrouwen doorsturen.

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 10:32

Maar ik las dat ze 2 lange stukken weiland heeft. Met als eerste deel verhard van 30 bij 6. Ik heb nergens gelezen dat ze daar 10 paarden gaan opsluiten. Dat het gewoon de keuze word van de paarden waar ze staan ja of nee.

Ik las dat ze sws een dikke rij bomen hebben staan die de westenwind alleen al tegen houd.

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe tekening

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 10:37

Ik bedoel, is die 30 bij 6 meter verdeeld over de twee lange stukken, of is op stuk 1 30 bij 6 verhard en op stuk 2 ook weer 30 bij 6? Of is die 30 bij 6 gesplitst door een hek (dus 15 bij 6 links en 15 bij 6 rechts?)

Daarbij gaat het ook niet om het 'opsluiten' maar of er een dak boven komt.

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 10:47

xSlvna schreef:
Ergens heb ik spijt dat ik weg ben gegaan bij mijn vorige stal... Een ruimte waar eerst 12 grote (!!!) stallen en 3 gangpaden waren, hebben ze vermaakt tot grote loopstal voor 7 paarden? Ronduit ideaal, muur in het midden (zo creeër je meerdere plekken op een klein oppervlakte) is overigens een fijne manier in een grote stal voor meer 'privé', met een wand ertussen wordt minder snel van links naar rechts gewandeld door de rangleiders.

welke stal is dat? en kan je niet meer terug?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 10:51

Is helemaal in zuid-limburg, kan nog wel terug maar pony staat nu ook wel prima (24/7 buiten).

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 11:03

xSlvna schreef:
Ik bedoel, is die 30 bij 6 meter verdeeld over de twee lange stukken, of is op stuk 1 30 bij 6 verhard en op stuk 2 ook weer 30 bij 6? Of is die 30 bij 6 gesplitst door een hek (dus 15 bij 6 links en 15 bij 6 rechts?)

Ik weet niet of het inmiddels veranderd is maar dit staat op pag. 2

Siebjuh schreef:
Winter: Overkapping en zijdes met windbreekgaas
Zomer: Zijdes van waarschijnlijk ook windbreekgaas of hout, geplaatst in een kruis waardoor de paarden in de schaduw en in de luwte kunnen staan.

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 11:18

Ik heb vanaf het begin het topic meegelezen en was er zelfs van overtuigd dat ik gereageerd had..
maar ik kon het totaal niet meer terugvinden dus zal wel in mijn hoofd een mening en uiting hebben gevormd maar deze nog niet hebben geplaatst haha :P

Hoe TS uitlegt wat haar plannen zijn voor sensitive stable was ik enorm tevreden en blij dat mensen starten aan zo'n project om eindelijk eens verandering te bieden, en dat je dat aandurft mag je trots op zijn! :)

Hoe mede boksers reageren is denk ik inderdaad soms te hard tegenover TS maar je moet je ook voorstellen dat zij 'fouten' zien in het plan en er gewoon op hopen dat TS deze oppakt.
misschien dan wel te drammerig, maar de meeste dingen (dit zeg ik duidelijk, sommige kan ik ook wel van denken 'is dit nou noodzaak?!) spreken wel boekdelen als het gaat om elk paard op je land ook in de winter een prettige plek te geven om te verblijven..

Zo is inderdaad in een inloopstal voor veel mensen echt een pre, en dat ook de 'minder dominante paarden' in deze stal mogen staan kan inderdaad prima worden opgelost door wat muurtjes in de overdekte ruimte te zetten. Is misschien net even wat meer werk, maar zo heb je de dominantste niet heen en weer lopend om iedereen eruit te rammen.
Het is heel simpel en voorkomt dat je enorme meters aan inloop moet bouwen :)

Waar ik ook bang voor ben is dat als je te min gaat verharden je hebt dat sommige paarden dus niet op het harde komen etc.. en een beetje wegkwijnen.
Misschien kun je een deel verharden (volgens mij ging je dat al doen, toch? ;) )
En ook een groot deel van je paddocks/weides met een afwatering systeem doen?
Ik heb op een stal gestaan waar ook 24/7 buiten was en waar de wateren rondom de weides bij hevige regen ook wel eens onder liepen + in de winter het water dus niet wegloopt etc.
Het afwatering systeem in 2/3e van hun weides maakte 24/7 buiten zijn bijna net zo fijn als zomers :)

Wat voor de rest je plannen zijn ogen ze super :)
prima over nagedacht dat je toch wat stallen moet hebben voor eventuele ziekte + blessures.
Het enige wat ik wel denk is dat je niet te over gemotiveerd moet zijn qua hoeveel paarden je gaat 'helpen' door ze daar te stallen.
Als je niet enorm veel land hebt moet je zeker niet risico's gaan nemen met ze te veel paarden op de paddocks te zetten. Het is echt zo kapot en pfff... als je een keer die fout maakt is het herstel van je grond een hell hoor!

Zoals jij in je hoofdtekst zegt, 20x30 paddocks en in de winter max. 5 paarden. Ik vind persoonlijk dat zeker niet optimaal qua ruimte, maar in de zomer zal ik met zijn 5en dit accepteren, maar in de winter zou ik mijn paard dan toch liever wat anders bieden..
en het is natuurlijk onmogelijk om in de winter minder paarden te hebben als in de zomer, als je je klanten het hele jaar door wilt behouden ;)
Of je moet natuurlijk de afwatering super regelen en klanten hebben die in orde zijn met 20x30 voor hun paard als ze dat delen met nog vier.. die zullen er vast wel zijn hoor, daar ben ik niet bang voor. alleen wel voor de winter, maar dat los je op met super afwatering systemen ;)

Uiteraard wil ik uitgaan van een volledig beeld en ben ik ook even op je site gaan loeren. en daar kopieer ik even je prijslijst van:

...... Stalling 24/7 buiten €250,-
Stalling 12/7 buiten €325,-

Zomer weidegang, zonder gebruik van faciliteiten €100,- .....

Daar zie ik dus dat je wel 12/7 stallen gaat bouwen?
waar zet je deze paarden dan neer? krijgen deze hun eigen paddocks?
Ik dacht namelijk in eerste instantie puur 24/7 en 'het nieuwe paarden houden' bij jou uit je topic te halen ;)
als ze in de zelfde paddocks erbij komen moet je rekening gaan houden met enorm hechte groepen omdat die 24/7 samen buiten staan en de net wat buitenbeentjes, die er dan maar de helft van de tijd tussen staan... kan een enorm gezeik opleveren..

ook zie ik dat je in de zomer puur weidegang gaat aanbieden, los van de stalling 24/7 buiten.
Zijn dit dan paarden die alleen in de zomermaanden mogen blijven?
waarom is de stalling 24/7 buiten dan 150,- euro duurder? Is dan wintermaanden gerekend?
Of hebben deze paarden 'een stalling' en toch 24/7 buiten?
Of hebben deze paarden een schuilstal en betaal je daarom 150 euro meer?
Maar als dat zo was, dan moeten de 'zomer weidegang paarden" dus op andere stukken als de rest komen?
Of is alles hetzelfde, alleen je kan niet in de winter blijven staan + je mag geen gebruik maken van de faciliteiten, want 150 euro voor die faciliteiten vind ik persoonlijk niet echt eerlijk...

Ik kreeg in elk geval een heel ander beeld van je site dan van je topic,
In dit topic ik dacht ik echt EINDELIJK IEMAND DIE HET SNAPT! :D
En zag ik wel dat er verbeterpunten zijn, maar kom op, daar leer je met de tijd wel van en je bent wijs genoeg om het uiteindelijk te creëren zodat elk paard blij is met zijn huisvestiging bij jou...
waar een wil is, is een weg.. en als je het welzijn van de paarden altijd vooraan houdt en luistert naar rieel kritiek van anderen kom je er altijd wel..
En op je site dacht ik juist van,
mmmm.. ze gaat dat wel doen maar laat zeker niet het standaard los..
en als je meerdere mogelijkheden biedt op een stal gaan klanten het je altijd moeilijk maken.
zoals de 12/7 stallen.
uiteindelijk komen er weer mensen met gezeik als " ja in de zomer wel 24/7 buiten en in de winter niet hoor!" etc.
daarbij vind ik dat je in het topic zegt wat stallen voor blessures en daar deze stallen dus wel aanbiedt er jammer.
dacht giga verandering te zien vergeleken anderen, maar ergens houdt je daar toch houvast aan, of zie ik dat nou verkeerd?

ik heb trouwens wel gelezen wat de anderen zeiden maar zeker niet daarop gebaseerd wat ik geschreven heb..
ik wil vooral realistisch blijven naar iemand die de stap zet om zoiets te bouwen etc.
en zeker zijn er dingen dubbel met wat de rest heeft gezegd, maar dit zijn gewoon ook belangrijke punten ;)

Ik ben overigens ook benieuwd naar wat je vanaf 20 september al aanbied?
want als o.a. de schuur dan nog niet af is, geeft dat voor mij een gevoel dat je complete faciliteiten nog zeker niet benut kunnen worden..
ga je in september open omdat het moet, of is dan ook veel af van wat je wil realiseren en biedt je een totaal beeld aan je klanten?
want ik ben altijd fobisch voor half af werken al openen om alvast wat geld binnen te krijgen.
je gaat met jezelf een heleboel stress aan qua dat verzorging etc. allemaal niet optimaal is en dat je je klanten weer wegjaagd omdat ze misschien ontevreden zijn met wat er nu staat, terwijl er in werkelijkheid veel meer komt..

ook een tipje, maak op je website iets waar al je faciliteiten tot aanbieding komen :)
want ik zie op je plan in dit topic wel rijbaan..
ik ga ervanuit dat dit buiten is, maar had net zo goed ook binnen kunnen zijn als ik niet alle kennis had vernomen via jou en de map zegmaar..
daar vermeldt je online ook niks over.
en tuurlijk kunnen mensen een belletje geven etc.
maar toch maken mensen graag een beeld van wat je krijgt voor de prijs.
dus misschien of de prijs offline halen en vermelden dat je moet komen kijken naar wat je krijgt en je dan de prijs te horen krijgt etc. Alles via mondeling.
of toch ook duidelijker aangeven wat je dan voor die prijs krijgt..

want op de site alleen afgaande had ik al nee gezegd i.v.m. dat het overkomt alsof je heeeeeel weinig krijgt voor dat bedrag...

( en vermeldt even wat het bedrag is, per maand, per kwartaal etc. ik ga er met zekerheid vanuit per maand.. maar je zal maar iemand hebben die anders denkt of als je dit op contracten etc gebeurt, heb je geen voet meer om op te staan...)

Pas ook op om je extra's niet te doen lijken als musts...
zoals de natural balance bekapper.
schrijf er bijvoorbeeld bij, als je gebruik wil maken van, bieden wij ook...
ipv Vaste natural balance bekapper ..... het lijkt bijna alsof je geen andere hoefsmid meer toelaat ;)

Niks is afbrekend, alles is puur opbouwend bedoeld ;)
Je bent toppie bezig!
Laatst bijgewerkt door KingYasFenn op 04-08-14 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 11:34

Hoe ik het heb begrepen komen er een paar stallen en zijn die alleen voor bij ziekte. Tijdens het gebruik van deze stallen gaat de prijs dan dus omhoog naar de 325 per maand (wslk ivm stro etc). Maar correct me if I'm wrong..

Hebben de paarden vanuit deze ziekenboegstallen wel goed zicht op de rest van de paarden? Anders staan ze ook niet echt rustig denk ik.. ? in hun eentje in de ziekenstal. En moeten ze dan overdag hun plekje weer verdedigen in de grote groep of mogen ze wel even rustig op een apart stukje eventueel met een rustig paardje erbij ofzo?

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 11:39

Raamzicht schreef:
Hoe ik het heb begrepen komen er een paar stallen en zijn die alleen voor bij ziekte. Tijdens het gebruik van deze stallen gaat de prijs dan dus omhoog naar de 325 per maand (wslk ivm stro etc). Maar correct me if I'm wrong..

Hebben de paarden vanuit deze ziekenboegstallen wel goed zicht op de rest van de paarden? Anders staan ze ook niet echt rustig denk ik.. ? in hun eentje in de ziekenstal. En moeten ze dan overdag hun plekje weer verdedigen in de grote groep of mogen ze wel even rustig op een apart stukje eventueel met een rustig paardje erbij ofzo?

Ja ik dacht ook alleen voor ziekte... maar dan zal je dat online ook moeten vermelden als dat echt zo is.
dat bedoel ik met, je weet eigenlijk niet wat je krijgt voor de prijs die je betaald..
enigsinds snap ik uiteraard dat als je paard vanaf buiten naar binnen moet dat je dan meer moet betalen i.v.m. stro/vlas etc.
maar ergens is het dan weer raar dat het dan 12/7 naar buiten is....

Ik zal zonder dat ik dit topic heb gelezen en dus enkel oordeel via de site, met 100% zekerheid zeggen.
ooww, deze stal biedt:
- 24/7 buiten met eventueel stalling ( is stalling schuilstal, of is dat als je wil binnen zetten..? wat is prijsverschil met de zomermaand actie, 150 euro... waar zit dat in??)
- 12/7 buiten met stalling
- in de zomermaanden 24/7 buiten.
En dan kun je nog raden wat je er dan nog bij krijgt, behalve bij de optie zomermaanden voor 100,- euro want daar staat geen faciliteiten... maar welke faciliteiten mis je dan? en welke mag je toch wel gebruiken? betekend geen faciliteiten ook geen poetsplaats gebruiken of de afspuitkraan etc. of enkel niet in de rijbak mogen rijden..?

Ik kan gewoon niet tegen wazigheid en al helemaal niet als het om het goed kunnen houden van dieren gaat.
En ik vind in dit geval alles wat aangeboden wordt nog totaal geen duidelijkheid hebben en dat kan komen hoor,
maar open dan niet alvast.. want ik kan mij niet voorstellen dat er iemand op deze aardkloot is die precies begrijpt wat zijn/haar paard nou precies bij TS kan krijgen,
behalve zij zelf..
Laatst bijgewerkt door KingYasFenn op 04-08-14 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 11:49

Ik was dit topic ook aan het volgen.

Het is toch logisch dat wanneer je een volgtopic opent voor een nieuwe stal en je dus clienteel op deze manier wil aantrekken, je ook een duidelijk antwoord klaar moet hebben op alle mogelijke vragen?
Heb je niet direct een antwoord of heb je geen tijd, meldt dat dan ook even?

Het is ook geen volgtopic als er geen updates zijn :)

Just my two cents.

Het komt op mij zo al niet echt klantvriendelijk over.

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 11:57

Yontheke schreef:

Het is toch logisch dat wanneer je een volgtopic opent voor een nieuwe stal en je dus clienteel op deze manier wil aantrekken, je ook een duidelijk antwoord klaar moet hebben op alle mogelijke vragen?

Just my two cents.

Helemaal mee eens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:09

Yontheke schreef:

Just my two cents.

Ook ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. 'Kom zelf eens kijken' noem ik daarbij ook niet bepaald een antwoord op een specifieke vraag. Juist omdat het nog niet af is, valt er weinig te bekijken, en wat er dan te bekijken valt zal niet zo 1,2,3 in je voordeel werken wellicht, juist omdat het niet af is...

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:14

kom eens kijken zal denk ik in de huidige situatie voor wegjagen zorgen omdat het er totaal nog niet uitziet zoals ze het wil realiseren....
kom eens kijken, zal dan al in het voorjaar worden..
daarom heb ik ook moeite met dat ze in september al openen, hun eigen ding hoor.. maar je jaagt je er de klanten vaak de deur mee uit..

en 'kom eens kijken' in de huidige situatie moet een enorm goede babbel vanuit TS betekenen wil je de mensen dan naar je toe krijgen... en beloftes voor in de toekomst maken is niet altijd het beste.. belofte maakt schuld tot bewijzen..

Maar ik geef haar nu 'het voordeel van de twijfel"
misschien zijn ze alweer enorm ver maar is dit volgtopic totaal niet up to date..
TS heeft namelijk ook niet echt recent nog dingen geplaatst zoals foto's etc. mag toch hopen dat ze een stuk verder zijn als de laatste beelden ;)

En nogmaals, ik gun haar het beste hoor..
maar ben gewoon echt bang dat ze de mensen tegen aan het lopen is...

TS, je gaat open op 20 september?
heb je al klanten die komen te staan dan?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:19

Jellebie schreef:
xSlvna schreef:

Ik weet niet of het inmiddels veranderd is maar dit staat op pag. 2

Siebjuh schreef:
Winter: Overkapping en zijdes met windbreekgaas
Zomer: Zijdes van waarschijnlijk ook windbreekgaas of hout, geplaatst in een kruis waardoor de paarden in de schaduw en in de luwte kunnen staan.

Maar, hoe groot is die overkapping? Dat staat nergens bij.