Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Markies1990 schreef:Ik voel mij totaal niet aangevallen. Vind het alleen jammer dat er op die manier gereageerd moet worden...... En daarom heb ik er even op gereageerd. Jammer dat jij je zo aangevallen voelt!
Nikass schreef:Fijn dat jouw paard geen schuil nodig heeft. Andere paarden hebben dat wel. Dus als er vragen gesteld worden over de schuilstal deze graag niet afdoen als zijnde overbodig.
Ik wil nog steeds graag weten of alle paarden trgelijk van de schuilstal gebruik kunnen maken.
Siebjuh schreef:Als antwoord op jullie vraag, ja schuilmogelijkheden komen er evenals het droog kunnen staan voor alle paarden.
Siebjuh schreef:Zo, daar is TS hoor.. Haha, inderdaad druk bezig met palen slaan en andere zaken mbt de stal.
Thanks Arabesk voor het beantwoorden van een aantal vragen.
Ik heb jullie aangeboden om 'genegeerde' vragen via de PB toe te sturen (ik krijg dan namelijk een mailtje en wil dan best het antwoord direct in het topic posten. Het blijft dan overzichtelijk voor mij), ik heb echter geen pb's mogen ontvangen. @Nelleke hebben wij gevraagd om face to face te brainstormen, daar hebben we namelijk echt wat aan (en ze komt uit de buurt), maar daar kwam geen reactie op. Het kan zijn dat het in het laatste geval om een miscommunicatie gaat, maar dat mag zij zelf laten weten
Wij staan écht open voor kritiek en commentaar, maar we willen ook graag dat jullie het vertrouwen in ons hebben. Heb je twijfels, wacht dan tot na de winter en oordeel danWij doen in ieder geval ons uiterste best!
Liefs, Sibel
Siebjuh schreef:Je hebt dit namelijk nog nergens echt bevestigd. Wel dat jullie gaan voorzien in schuilmogelijkheden, maar zien jullie bijvoorbeeld bomen ook als een schuilmogelijkheid?@Nikass, natuurlijk mogen er vragen gesteld worden. Maar een discussie over het menselijk gevoel van wel of geen schuilstal is niet van toepassing in dit topicEnne, als je het idee hebt dat we je vraag negeren, stuur een pbtje!
xSlvna schreef:Ergens heb ik spijt dat ik weg ben gegaan bij mijn vorige stal... Een ruimte waar eerst 12 grote (!!!) stallen en 3 gangpaden waren, hebben ze vermaakt tot grote loopstal voor 7 paarden? Ronduit ideaal, muur in het midden (zo creeër je meerdere plekken op een klein oppervlakte) is overigens een fijne manier in een grote stal voor meer 'privé', met een wand ertussen wordt minder snel van links naar rechts gewandeld door de rangleiders.
xSlvna schreef:Ik bedoel, is die 30 bij 6 meter verdeeld over de twee lange stukken, of is op stuk 1 30 bij 6 verhard en op stuk 2 ook weer 30 bij 6? Of is die 30 bij 6 gesplitst door een hek (dus 15 bij 6 links en 15 bij 6 rechts?)
Daarbij gaat het ook niet om het 'opsluiten' maar of er een dak boven komt.
Siebjuh schreef:Winter: Overkapping en zijdes met windbreekgaas
Zomer: Zijdes van waarschijnlijk ook windbreekgaas of hout, geplaatst in een kruis waardoor de paarden in de schaduw en in de luwte kunnen staan.
Raamzicht schreef:Hoe ik het heb begrepen komen er een paar stallen en zijn die alleen voor bij ziekte. Tijdens het gebruik van deze stallen gaat de prijs dan dus omhoog naar de 325 per maand (wslk ivm stro etc). Maar correct me if I'm wrong..
Hebben de paarden vanuit deze ziekenboegstallen wel goed zicht op de rest van de paarden? Anders staan ze ook niet echt rustig denk ik.. ? in hun eentje in de ziekenstal. En moeten ze dan overdag hun plekje weer verdedigen in de grote groep of mogen ze wel even rustig op een apart stukje eventueel met een rustig paardje erbij ofzo?
Yontheke schreef:Ik was dit topic ook aan het volgen.
Het is toch logisch dat wanneer je een volgtopic opent voor een nieuwe stal en je dus clienteel op deze manier wil aantrekken, je ook een duidelijk antwoord klaar moet hebben op alle mogelijke vragen?
Heb je niet direct een antwoord of heb je geen tijd, meldt dat dan ook even?
Het is ook geen volgtopic als er geen updates zijn
Just my two cents.
Het komt op mij zo al niet echt klantvriendelijk over.
Yontheke schreef:Ik was dit topic ook aan het volgen.
Het is toch logisch dat wanneer je een volgtopic opent voor een nieuwe stal en je dus clienteel op deze manier wil aantrekken, je ook een duidelijk antwoord klaar moet hebben op alle mogelijke vragen?
Heb je niet direct een antwoord of heb je geen tijd, meldt dat dan ook even?
Het is ook geen volgtopic als er geen updates zijn
Just my two cents.
Het komt op mij zo al niet echt klantvriendelijk over.
Jellebie schreef:xSlvna schreef:Ik bedoel, is die 30 bij 6 meter verdeeld over de twee lange stukken, of is op stuk 1 30 bij 6 verhard en op stuk 2 ook weer 30 bij 6? Of is die 30 bij 6 gesplitst door een hek (dus 15 bij 6 links en 15 bij 6 rechts?)
Daarbij gaat het ook niet om het 'opsluiten' maar of er een dak boven komt.
Ik weet niet of het inmiddels veranderd is maar dit staat op pag. 2Siebjuh schreef:Winter: Overkapping en zijdes met windbreekgaas
Zomer: Zijdes van waarschijnlijk ook windbreekgaas of hout, geplaatst in een kruis waardoor de paarden in de schaduw en in de luwte kunnen staan.