Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DatBenIkNou schreef:mylittlejoy schreef:@Datbeniknou: Hebben we het over dezelfde stal? Voorzover ik weet heeft de Kraanhoeve slechts een buitenbak (en een longeerring), geen binnenbak en dus geen meerdere binnen- en buitenbakken.
Die 500 euro waar jij het over hebt is wel exceptioneel. Ik betaal 365 voor een stal met twee binnen- en drie buitenbakken, paddocks, kantine, weidegang (hier moet extra voor betaald worden), etc. Volgens mij zitten de meeste stallen in deze regio met deze faciliteiten tussen de 350-430 euro.
Dat is Zoeterwoude toch, mylittlejoy?
Pacific schreef:Mijn stalbaas wil voor mij nu wel het stallingsgeld naar beneden doen, waarschijnlijk. We moeten het nog bespreken. Ik betaal nu €50 (Friesland, mini shetlander)
joyce B schreef:Pacific schreef:Mijn stalbaas wil voor mij nu wel het stallingsgeld naar beneden doen, waarschijnlijk. We moeten het nog bespreken. Ik betaal nu €50 (Friesland, mini shetlander)
Vind je dat nodig en reeel dan? 50 euro is al heel weinig... Je betaalt niet alleen voor het hooi, maar ook voor de plek en faciliteiten en hij/zij en daar ook voor voer kopen en de ruimte onderhouden en de omheining. Zou jou voor 1,50 per dag elke dag voor andermans dier zorgen? en daar ook alle kosten nog van moeten betalen?