Andere plek zoeken, of toch niet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

withney_4312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 18:14

Sorry voor de wat fellere reactie, maar het kwam niet echt helpend over terwijl ik de hele dag bezig ben en met mijn handen in het haar zit.. Ik denk dat ik niks anders kan doen dan elke dag de nodige dingen bij haar regelen, en tegelijkertijd doorzoeken.. En dan komt dat dingetje met haar gebit er nog bij, moet goed onthouden welke plekken ik dus aangepast voer voor haar kan laten voeren, indien nodig..

BigOne

Re: Andere plek zoeken, of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:27

Heb je het plekje uit de eerste advertentie in Winterswijk nog gebeld, dat zag er zo op het oog prima uit. Je moet niet vergeten dat jij nu eigenlijk de complete zorg voor je paard weer op je neemt terwijl je 200 in de maand betaald. Ronduit belachelijk, Gamblerscup kan wel eens flink uit de hoek komen maar in essentie heeft ze wel gelijk, wegwezen daar zsm.

withney_4312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 19:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:36

Stond laatst een advertentie op boktmarkt, voor weinig geld echt een super plek...

withney_4312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 19:45

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 21:10

Ik heb twee pony's bij iemand op pensioen staan.
Na het overlijden van mijn pony heb ik er aan zitten denken om ze hierheen te halen.
Echter heb ik er samen met de familie voor gekozen om ze te laten staan. Ze zijn de jongste niet meer, ze worden goed verzorgd, sinds ze daar staan hebben ze geen gezondheidsklachten meer en ze zien er super uit. Ook hebben ze het er erg naar hun zin, voor mij een reden om ze dus te laten staan.

Maar ts, als ik jouw bericht lees, krijg ik de kriebels. Ik zou haar weghalen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 00:34

En, al wat verder gekomen?

withney_4312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 19:29

Ja, ik ben zeker verder gekomen! Ze staat op een wachtlijst van een rusthuis een uurtje rijden. Ze heeft daar een mega inloop stal met een schoon, dik strobed. Onbeperkt hooi, een paddock eraan vast en nu ook een wei. Ben er helemaal van in de wolken.. We staan 3e op de wachtlijst maar ze zegt dat het nooit langer zal duren als 3 maanden..Misschien is het wel veel eerder.. Tot die tijd probeer ik er nog het beste van te maken met haar, ze staat overdag op het land dus dat scheelt al..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:45

Wat ontzettend fijn TS klinkt als een fijne plek. En nu kan ze lekker in de wei dus de komende maanden is niet zo'n issue

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:53

Anders is misschien de lindehoeve in Emst nog iets voor je! Zal flink reizen zijn gok ik, maar heb het ook overwogen voor mijn merrie! ze hebben 2 'ouderen' groepen, een super grote inloopstal met een verhard stuk en in de zomer een uitloop naar de wei! zag er echt geweldig uit daar, en zéér betaalbaar! En je kan je paard de hele dag in de gaten houden met camera's :)

http://delindehoeve.nl/ dit is hun website, mocht je nog iets anders willen overwegen ;-)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 21:20

jou reacties gelezen ts. hoeveel uren staan ze nu buiten? en hoeveel gras staat er. als dit voldoende is, dan lekker wachten op de door jou gekozen stal. eerder gaf je aan dat het zomers prima was.

en kun je ook aangeven dat je het graag anders ziet? of dat je anders weggaat. dan komt het ook niet als schok als je weggaat

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 22:44

withney_4312 schreef:
Ja, ik ben zeker verder gekomen! Ze staat op een wachtlijst van een rusthuis een uurtje rijden. Ze heeft daar een mega inloop stal met een schoon, dik strobed. Onbeperkt hooi, een paddock eraan vast en nu ook een wei. Ben er helemaal van in de wolken.. We staan 3e op de wachtlijst maar ze zegt dat het nooit langer zal duren als 3 maanden..Misschien is het wel veel eerder.. Tot die tijd probeer ik er nog het beste van te maken met haar, ze staat overdag op het land dus dat scheelt al..

Die tijd zou je mooi kunnen gebruiken om nog een paar keer langs te gaan op verschillende tijden/dagen. Dan kun je wat beter inschatten hoe het er daar aan toe gaat.

withney_4312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 22:57

Partyflappel, ik ga is even kijken.. Alle andere tips zijn ook nogsteeds welkom ik ga voor het allerbeste voor haar..

@Joltsje, ze staat nu van een uur of 8 tot 4 buiten op z'n kortst, soms wat later.. Er is nog genoeg te eten, hou het goed in de gaten..

En NiFallor, ik ben voor de 2e keer langs geweest en het ziet er top uit.. Ook enorm relaxed de paardjes.. Mag ook komen wanneer ik wil, hoef geen afspraak te maken.. Hele fijne mensen ook.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 23:08

Het is jammer dat je zover weg woont, hier heb ik ook nog wel wei en stal over.

KelseyxJay13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 17:56

Mijn paard heeft ook wat gebits problemen en maakt ook proppen en wij kregen van de da de tip om hooi te halen met lange stengels die makkelijk breken. miss is dit ook wat voor jou paard.