Ik zeg ook lang vind dat zoveel stoerder staan en veel meer uitstraling geven. Knippen kan altijd nog en je kan ook een hengstenvlecht maken met draad, dan blijft het met wat kortere manen ook goed zitten
Ik heb een paar keer gelezen kort want dat hoort bij een fjord, maar een fjord knipt toch echt niet zelf zn manen dat doen wij, de mens. Als niemand wat zou doen zouden ze allemaal lange manen hebben
Vind ook met kort dat ie een erg korte nek krijgt, en ik persoonlijk vind t maar saai en...het vergt erg veel werk, het is zo bijgegroeid dus ze moet t om de paar weken bijknippen. Zou echt niks voor mij zijn om de paar weken dat priegelwerk
Hahaha dat bijhouden moet met die boog indd vaak. Haha. Hij heeft voor een fjord ook maar een iel nekje. Heb het idee dat het nu toch weer iets gegroeid is. Zal van het weekend ff een foto maken. Hengsten vlecht kreeg ik er een paar weken geleden toch al aardig in. Dus als dat straks wil voor de wedstrijden zou het mooi zijn. Gelukkig duurt dat nog wel een tijdje. Aangezien ik net pas sinds een jaar weer een paar meter gegallopeerd heb.