Fjord manen lang of kort? Met vergelijkings foto.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

timlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:45

Ik vind lang wat blijer staan, voor een springfjord bijvoorbeeld.
En kort staat serieuser.. voor een dressuurtype. :+

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:30

Ik vind lang ook leuker staan. :j

Blue_Berry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:25

ik ben fan van lang! met wedstrijden kan je mooi knotten (als ze niet te lang/dik zijn :+) heel leuk de verschillende kleuren in de knotten!

Jadeleigh263

Re: Fjord manen lang of kort? Met vergelijkings foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:34

ik vind kort zelf mooier, bij sommige fjorden gaan de manen anders hangen... haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:36

Ik vind kort mooi. Ik vind ze er dan frisser en jonger uitzien. Meestal komt de nek dan beter uit Tenzij je fjord een soeknek heeft, dan beter lang :+

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 23:19

Ik zeg ook lang :D vind dat zoveel stoerder staan en veel meer uitstraling geven. Knippen kan altijd nog :) en je kan ook een hengstenvlecht maken met draad, dan blijft het met wat kortere manen ook goed zitten :)

Ik heb een paar keer gelezen kort want dat hoort bij een fjord, maar een fjord knipt toch echt niet zelf zn manen :') dat doen wij, de mens. Als niemand wat zou doen zouden ze allemaal lange manen hebben :)

Vind ook met kort dat ie een erg korte nek krijgt, en ik persoonlijk vind t maar saai :') en...het vergt erg veel werk, het is zo bijgegroeid dus ze moet t om de paar weken bijknippen. Zou echt niks voor mij zijn om de paar weken dat priegelwerk :')

Nee geef mij maar lekker lange manen :D

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 12:29

Hahaha dat bijhouden moet met die boog indd vaak. Haha. Hij heeft voor een fjord ook maar een iel nekje. Heb het idee dat het nu toch weer iets gegroeid is. Zal van het weekend ff een foto maken. Hengsten vlecht kreeg ik er een paar weken geleden toch al aardig in. Dus als dat straks wil voor de wedstrijden zou het mooi zijn. Gelukkig duurt dat nog wel een tijdje. Aangezien ik net pas sinds een jaar weer een paar meter gegallopeerd heb.