Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannapony schreef:mijn pony is een fjordXnewforest als ik zijn manen in sportmodel zou knippen, gaat dat sowieso alle kanten op staan en krijgt hij een punk kapsel want ja rechtopstaande manen van een fjord en hangende manen van een new forestdus ik laat ze gewoon hun gang gaan zodat ze kunnen hangen omdat ze dan wat langer zijn
liekec schreef:Hannapony schreef:mijn pony is een fjordXnewforest als ik zijn manen in sportmodel zou knippen, gaat dat sowieso alle kanten op staan en krijgt hij een punk kapsel want ja rechtopstaande manen van een fjord en hangende manen van een new forestdus ik laat ze gewoon hun gang gaan zodat ze kunnen hangen omdat ze dan wat langer zijn
Elk paard zn manen gaan toch rechtop staan als je ze kort knipt? Niet alleen bij fjorden toch?
Hannapony schreef:liekec schreef:
Elk paard zn manen gaan toch rechtop staan als je ze kort knipt? Niet alleen bij fjorden toch?
wel als je het heel erg kort knipt ja hihi, maar als je bij bijde rassen op handbreedte knipt zie je echt wel verschil hoor, tenminste in mijn ervaring dan
liekec schreef:Hannapony schreef:wel als je het heel erg kort knipt ja hihi, maar als je bij bijde rassen op handbreedte knipt zie je echt wel verschil hoor, tenminste in mijn ervaring dan
Ik vraag het me echt al heel lang af haha