Gail"]
[quote="Concorde schreef:Wat zeg ik nou net, dat dat verrot moeilijk gaat, wel af en toe, maar er zijn totaal 5 pensionklanten. 2 zijn er hele dagen, en die willen nix voor een ander doen, echt nix! 2 anderen zijn er savonds ook niet elke dag, en dn maar kort. De andere is een Haarbal, en die heeft t ook druk en kan ook niet elke dag. Vandaar. Ik vind het ook geen f*ck waard als ze op stal staat, laat dát even duidelijk zijn!
Wat een felle reactie...
Of het verrot moeilijk gaat of niet, t paard is en blijft jouw verantwoordelijkheid. Mijn paard is nog nooit een dag op stal blijven staan, kwestie van plannen en prioriteiten stellen.
[/quote]
Mijn paard ís ook mijn verantwoordelijkheid, die ik ook absoluut bloedserieus neem. Iedereen die mij IRL kent weet dat, dat is ook niet iets wat je zo uit een paar topics op kan maken. En ik zou m'n paard ook nooit stallen op een manege waar ze niet naar buiten zou kunnen, had haar nooit gekocht als die manege (Bosrand in Almelo, van de ruiterdagen ja) de enige optie was. Ik plan me de zenuwen, prioriteit 1 is mijn paard, op stal worden ze soms doodziek van me omdat ik zo loop te zeuren over mn paard dat alles maar goed gebeurd en dat ze eruit komt enzo.
Maar ik volg ook een voltijd HBO studie en moet 2 x per week werken, zodat mn PAARDJE het lekker heeft. En het is nog nooit voorgekomen dat ze op stal bleef, ik heb haar haast een jaar en daarvan is ze elke dag buiten geweest. Door het ge-emmer met de staleigenaar zat ik gister gewoon helemaal klem. En ik heb helaas geen auto zodat ik om 12 uur snachts nog even naar stal kan. (Nee mensen, ik heb een PAARD)