Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bertine37 schreef:Oh Max. Wat naar voor je dochtertje. Ik vind dat wel een rare gang van zaken hoor. Jij was toch altijd heel blij met je staleigenaar ? Blijkbaar heeft hij ook een wat mindere kant.
Ik hoop erg voor je dat je de pony nog kunt achterhalen.
Hetzelfde is bij ons op stal gebeurd en dat meisje heeft het er nog vaak over. Meisjes harten blijven erg kwetsbaar. Hoe reageerde de staleigenaar ?
max66 schreef:bertine37 schreef:Oh Max. Wat naar voor je dochtertje. Ik vind dat wel een rare gang van zaken hoor. Jij was toch altijd heel blij met je staleigenaar ? Blijkbaar heeft hij ook een wat mindere kant.
Ik hoop erg voor je dat je de pony nog kunt achterhalen.
Hetzelfde is bij ons op stal gebeurd en dat meisje heeft het er nog vaak over. Meisjes harten blijven erg kwetsbaar. Hoe reageerde de staleigenaar ?
Tja, de staleigenaar is een fokker/handelaar. De pony intereseerde hem niks, snap ik ook, beest koste hem alleen maar geld. Ik was vooral zo boos dat de pony ineens weg was zonder dat hij het ons liet weten. Hij wist hoe gek dochterlief op dat beestje was! Al had ie even gebeld, dan hadden we nog "afscheid" kunnen komen nemen. Dan hadden we in ieder geval geweten dat ie weg was, i.p.v. ineens voor een lege stal te staan......
Ik heb ook gezegd dat ik heel boos was en hij zei dat hij het snapte en realiseerde zich dat ie had moeten bellen maar hij had er niet aan gedacht (?!) ook omdat het allemaal zo snel gegaan was.
Het is nu eenmaal zo gegaan, niks meer aan te doen, maar dochter heeft het er erg moeilijk mee....Ze zal dit ook niet/nooit vergeten denk ik.
max66 schreef:daar ga ik wel van uit ja, maar het hele gebeuren heeft wel een enorme impact op haar (ben blij dat ze niet afgelopen week de cito-toets moest doen, er was anders niks van terecht gekomen!).
Het is gewoon een heel gevoelig kind.
hertogaj schreef:vraag me af of mensen hier posten om de berichten aantallen of omdat ze ook het topic lezen ?
max 66 hoe is ondertussen je dochter er onder? er al iets boven op?
Tendance schreef:Slot op de staldeur en eerst laten betalen, voordat ze er weer wat mee mogen doen.
Daarna zo snel mogelijk een andere stal laten zoeken.
Enige werk wat je dan wel zelf hebt is het dier beweging geven.
ViefJor schreef:Balou_k schreef:Goh riep ik ook al.. Slimme mensen hier he?
Nogal ja, je zou denken dat ze zelf ook wel snappen als er een slot op zit je er niet 1,2,3 bij kan, laatstaan als er dus een brand uitbreekt...
Citaat:Het is een risico,net als een vliegtuig die neerstort op je huis-stal. Hopelijk gebeurd dat niet.....de eigenaar zit fout,daar mag je imo best op reageren en in fie zin vind ik de risco.s op brand ook niet heel groot. (klopt af)