Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
unihorses schreef:nu zit ik met een dilema, waar ze nu staan is het droog maar ik vind die pensionstal helemaal niks. in het land van ons is het blubber. en mijn paardje heeft een peesblesure dus al dat modder gesomp is niks voor haar. nou iwl ik voor het schuilhok wat bestraten , zodat ze hier droog staat en een stuk ophogen, maar toch gaat ze wel in de blub staan helaas, zit vast een paardenmagneet in ofzo . zal ik ze naar huis nemen of op die rotstal laten staan waar ze wel droge voeten hebben?
Britt_Mara schreef:Hier geen klachten.. maar idioten die denken dat paarden pompoen etenik kwam aan bij mn pony's liggen er grote brokken pompoen! Braaf als ponylief en paardlief het niet eten hebben ze het gewoon laten liggen gelukkig..
keona schreef:Britt_Mara schreef:Hier geen klachten.. maar idioten die denken dat paarden pompoen etenik kwam aan bij mn pony's liggen er grote brokken pompoen! Braaf als ponylief en paardlief het niet eten hebben ze het gewoon laten liggen gelukkig..
nee vonden ze het niet lekker,mijn monsters eten eigenlijk van alles.wat ze heel lekker vindenis verse ananas ook de schillen eten ze op.maar het is gewoon vervelend als iedereen maar meent andemans paarden te moeten voeren om zo zef geen gft afval te hebben