Vjestagirl schreef:mvermeulen1 schreef:ik vind sommige reacties erg aanvallend en ook erg kortzichtig..maar dat terzijde..zanora1 je paard een grote stalling geven met paddock is fijn en zou ik de negatieve reacties van andere 1 oor in en ander oor weer uittenzij er ook wat nuttige tips tussen zitten
![]()
wat ik al eerder schreef in onze pennydromen hebben we allemaal grote huizen met grotes weides en paddocks en lopen onze paarden de hele dag buiten in weer en wind..maar helaas dat is niet de werkelijkheid..maar om nu gelijk te zeggen dat we dan maar geen paarden mogen houden?? of verhuizen naar het andere kant van het land waar het wel een hoop wei enz is is naar mijn mening belachelijk..
nogmaals wij mensen maken er een groter probleem van dan de paarden en als we gaan ouwehoeren over dat het niet natuurlijjk is tja dan kan ik beter een andere hobby gaan zoeken..schaken misschien
Ja! En ik kan mijn giraffe houden.
Je hebt nu wel een boel commentaar, maar nog geen antwoord gegeven op mijn vraag waarom het houden van een paard op een manier die eigenlijk ongeschikt is voor de diersoort zo veel anders is dan een giraffe houden op een manier die eigenlijk ongeschikt is voor de diersoort.
als ik echt moet gaan uitleggen waarom een giraffe houden in huis anders dan een paard houden op stal MET uitloop dan zegt dat meer over jouw meningen dan die van mij hoor